Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG INFORMATYCZNYCH DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII DREWNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Mazowieckie Centrum Psychiatrii "Drewnica" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Rychlińskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7816841 , fax. 22 7816502
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Psychiatrii "Drewnica" Sp. z o.o.
    ul. Rychlińskiego 1 1
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7816841, fax. 22 7816502
    REGON: 00029820600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drewnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG INFORMATYCZNYCH DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII DREWNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług informatycznych tj.: Administrowanie Środowiskiem Informatycznym Zamawiającego opisanym w pkt. C Załącznika Nr 1 do SIWZ na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy. Szczegółowy zakres zamówienia: 1. Administrowanie Środowiskiem Informatycznym Zamawiającego, tj.: 1.1. Administrowanie oprogramowaniem, tzw. ,część biała, firmy SI Alma Sp. z o.o.: 1.1.1. Instalacja, konfiguracja i ,strojenie, oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb użytkownika, 1.1.2. Codzienny nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem aplikacyjnym, 1.1.3. Szkolenia dla użytkowników, 1.1.4. Bieżąca pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego, 1.1.5. Pomoc w wykonywaniu zestawień, raportów, sprawozdań na bazie informacji pochodzących z bazy danych, 1.1.6. Instalowanie aktualizacji oprogramowania aplikacyjnego, 1.1.7. Zgłaszanie do producenta oprogramowania i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem usterek w oprogramowaniu aplikacyjnym, w szczególności zgodnie z warunkami gwarancji producenta. 1.2. Administracja oprogramowania, tzw. ,część szara, firmy Macrologic S.A.: 1.2.1. Instalacja, konfiguracja i ,strojenie, oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb użytkownika, 1.2.2. Szkolenia dla użytkowników, 1.2.3. Pomoc w wykonywaniu zestawień, raportów, sprawozdań na bazie informacji pochodzących z bazy danych, 1.2.4. Zgłaszanie do producenta oprogramowania i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem usterek w oprogramowaniu aplikacyjnym, 1.3. Administrowanie oprogramowaniem PACS/RIS firmy SI Alma Sp. z o.o.: 1.3.1. Administrowanie oprogramowaniem będącym w posiadaniu Zamawiającego do przeglądania/przetwarzania obrazów DICOM przeznaczonym dla stacji przeglądowych/diagnostycznych, 1.3.2. Instalacja i konfiguracja oprogramowania do przeglądania/przetwarzania obrazów DICOM na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych, 1.3.3. Codzienny nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem RIS/PACS 1.3.4. Bieżąca pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania RIS/PACS, 1.3.5. Podstawowe szkolenia użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania RIS/PACS 1.3.6. Nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem RIS/PACS, 1.3.7. Pomoc w konfiguracji i strojeniu oprogramowaniem RIS/PACS do potrzeb Zamawiającego, 1.3.8. Zbieranie informacji potrzebnych do instalacji i konfiguracji oprogramowania RIS/PACS 1.3.9. Zgłaszanie błędów i wymaganych poprawek do producenta oprogramowaniem RIS/PACS i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem usterek w oprogramowaniu RIS/PACS, 1.4. Administrowanie oprogramowaniem firm Kamsoft, Eset 1.4.1. Codzienny nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem aplikacyjnym, 1.4.2. Bieżąca pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego, 1.4.3. Pomoc w wykonywaniu zestawień, raportów, sprawozdań na bazie informacji pochodzących z bazy danych, 1.4.4. Instalowanie aktualizacji oprogramowania aplikacyjnego, 1.4.5. Zgłaszanie do producenta oprogramowania i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem usterek w oprogramowaniu aplikacyjnym, 1.5. Administrowanie serwerami sieciowymi obejmuje: 1.5.1. Instalację, konfigurację/rekonfigurację, administrację oraz opiekę serwisową systemu serwerowego / bazodanowego / oprogramowania aplikacyjnego wraz z aktualizacją systemu operacyjnego / oprogramowania serwerowego / bazodanowego / oprogramowania aplikacyjnego / antywirusowego, 1.5.2. Administracja i zarządzanie oprogramowaniem bazodanowym będącym w posiadaniu Zamawiającego (co najmniej Oracle) wraz ze strojeniem bazy na potrzeb oprogramowania aplikacyjnego, 1.5.3. Nadzór nad prowadzoną archiwizacją danych serwerowych/bazodanowych wraz z weryfikacją poprawności wykonanych kopii bezpieczeństwa oraz przechowywanie w sposób gwarantujący pełną ochronę kopii bezpieczeństwa przed utratą, kradzieżą, dewastacją i dostępem osób nieupoważnionych, 1.5.4. Nadzór nad systemami serwerowymi, zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz prowadzenie dokumentacji ewidencji zasobów i uprawnień; 1.5.5. Kontrola dostępu i weryfikację zabezpieczeń systemów serwerowych / bazodanowych / oprogramowania aplikacyjnego przed ingerencją osób trzecich, 1.5.6. Zgłaszanie, ewidencja i nadzór prowadzonych spraw/napraw/modernizacji związanych ze sprzętem i oprogramowaniem serwerowym / z oprogramowaniem bazodanowym / oprogramowania aplikacyjnego / antywirusowym/ systemami użytkowanymi 1.5.7. Nadzór i zarządzanie instalacją, konfiguracją/rekonfiguracją/eksploatacją oraz nadawaniem odpowiednich uprawnień zgodnie z wymaganiami Zamawiającego 1.5.8. Weryfikacja oraz zastosowanie wymaganych konfiguracji/uprawnień systemów informatycznych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego 1.5.9. Obsługa eksploatacyjna sprzętu serwerowego oraz urządzeń zasilania awaryjnego 1.5.10. Wydawanie orzeczeń/opinii technicznych dotyczących rozbudowy/modernizacji sprzętu serwerowego i oprogramowania użytkowanego serwerowego. 1.6. Administrowanie i obsługa serwisowa sprzętu komputerowego i peryferyjnego obejmuje: 1.6.1. Instalacja oraz konfiguracja/rekonfiguracja oprogramowania systemowego i oprogramowania użytkowanego stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych, 1.6.2. Pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania zainstalowanego na komputerach Zamawiającego, w szczególności: 1.6.2.1. systemowego i aplikacyjnego, 1.6.2.2. antywirusowego, 1.6.2.3. biurowego, 1.6.2.4. prawnego, 1.6.2.5. Płatnik ZUS, 1.6.2.6. oprogramowania do rozliczania usług medycznych z płatnikami, 1.6.2.7. eWUŚ, 1.6.2.8. SZOI, 1.6.2.9. homebanking. 1.6.3. Prowadzenie ewidencji zasobów sprzętowych i oprogramowania we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, 1.6.4. Nadzór i kontrola legalności oprogramowania oraz raportowanie wykonanych kontroli, 1.6.5. Obsługa eksploatacyjna sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz okresowa konserwacja, przy czym przeglądy okresowe nie mogą być rzadziej niż jeden na rok. 1.6.6. Serwis sprzętu komputerowego oraz peryferyjnego w zakresie diagnostyki awarii, naprawy, wymiany podzespołów komputerowych, wymiany materiałów eksploatacyjnych 1.6.7. Wydawanie orzeczeń/opinii technicznych dotyczących rozbudowy/modernizacji sprzętu komputerowego oraz stosowanie procedur kasacyjnych w przypadku złomowania sprzętu. 1.6.8. Ewidencja i nadzór prac/napraw serwisowych prowadzonych poza terenem Zamawiającego przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne 1.6.9. Pomoc użytkownikom w obsłudze i eksploatacji oprogramowania użytkowanego danej stacji roboczej i urządzeń peryferyjnych oraz w obsłudze systemów użytkowanych bezpośrednio przez portale internetowe, portale e-learningowych 1.6.10. Wsparcie techniczne o funkcjach oprogramowania użytkowanego wraz ze wskazaniem możliwych sposobów realizacji zadań przy pomocy tego oprogramowania 1.6.11. Nadzór oraz raportowanie stopnia wykorzystania stacji roboczych oraz użytkowanych systemów informatycznych 1.6.12. Okresowa kontrola stacji roboczych, konfiguracji systemów i oprogramowania oraz współpracy z urządzeniami peryferyjnymi wraz z aktualizacją ewidencji zasobów i uprawnień. 1.6.13. Okresowa aktualizacja systemów operacyjnych, oprogramowania użytkowanego, antywirusowego, aktualizacja konfiguracji. 1.6.14. Zarządzanie i nadzór wymaganych integracji systemów informatycznych 1.7. Obsługa eksploatacyjna sieci strukturalnej: 1.7.1. Bieżąca kontrola funkcjonowania sieci, 1.7.2. Nadzór - monitoring obciążenia poszczególnych odcinków sieci, 1.7.3. Zarządzanie urządzeniami aktywnymi oraz zabezpieczającymi sieć strukturalną 1.7.4. analiza i zarządzanie ruchem sieciowym i obciążalnością sieci 1.7.5. Wykrywanie i eliminowanie przyczyn nieprawidłowości działania sieci (nie obejmuje instalacji nowego okablowania w celu usunięcia przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sieci strukturalnej i telefonicznej). W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę uszkodzenia w/w sieci wymagającego przeprowadzenia instalacji nowego okablowania, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego - wymagana jest forma pisemna, 1.7.6. Instalowanie i konfigurowanie elementów aktywnych sieci, 1.7.7. Prowadzenie spraw związanych z naprawami urządzeń aktywnych, 1.7.8. Doradztwo techniczne: wydawanie opinii technicznych dotyczących rozbudowy sieci. 2. Doradztwa w zakresie prowadzenia inwestycji i rozwoju systemów IT Zamawiającego. 2.1. Wsparcie w budowie i procesie integracji systemów IT Zamawiającego, 2.2. Doradztwo w zmianie organizacji pracy i form zbierania danych medycznych pod kątem przyszłych analiz i raportów, 2.3. Pomoc w budowie elektronicznej dokumentacji medycznej, 2.4. Konsultacje w wyborze systemów wzbogacających działalność Szpitala, np. nowoczesne systemy z obszaru telemedycyny, 2.5. Pomoc w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa informatycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 25 000,00 zł Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drewnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach