Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4182540, 4186565, 4180105 , fax. 077 4182323
- Data zamieszczenia: 2015-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
ul. A. Mickiewicza 8 8
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax. 077 4182323
REGON: 53055930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów : wyłuszczarni nasion i stacji oceny nasion w Lasowicach Małych . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów: wyłuszczarni nasion oraz stacji oceny nasion w Lasowicach Małych, przy ulicy Odrodzenia 63. 2)Pod pojęciem świadczenia usług gospodarczych Zamawiający rozumie: a) dozorowanie obiektów znajdujących się na posesji; b) sprzątanie i konserwacje pomieszczeń biurowych; c) utrzymanie porządku i czystości na i wokół posesji; d) utrzymanie terenów zielonych; e) usług dodatkowych polegających na opalaniu pieca i pomocy w czynnościach związanych z procesem wyłuszczania nasion i ich czyszczeniu. 3.Szczegółowy zakres zamawianych usług został sprecyzowany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z kierownikiem wyłuszczarni- Krzysztofem Meissnerem, tel. 77/414 05 55 oraz kierownikiem SON- Joanną Zieniewicz - Nowak, tel. 77/418 80 33. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą. W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium, w wysokości 4 000,00zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Opole 10203000451110000000433030 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium - nr sprawy: SZ-2710-6/2015. Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie ( pkt. 2) znajdzie się na rachunku bankowym. 5.W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej ( poręczenia lub gwarancje), oryginał dokumentu ( poręczenia lub gwarancji) należy dołączyć do oferty jako osobny dokument ( bez spinania z ofertą), a kopię dokumentu wadialnego spiąć lub zszyć z ofertą. 6.Dokument wadialny powinien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona fizyczna (dozorowanie) terenu Obwodu Drogowego w Starym Koźlu przy ul. Braci Wolnych 37 w roku 2010
Dodano: 2009-12-07 - Ochrona fizyczna (dozorowanie ) , sprzątanie i usługi konserwacyjne w budynku i posesji GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu w 2010 roku
Dodano: 2009-11-10 - Dozorowanie mienia na placu składowym Rejonu w Nysie, położonym w m. Biała Nyska w okresie od dnia 31 lipca 2009r. do dnia 31 lipca 2011r.
Dodano: 2009-06-29