Przetargi.pl
Świadczenie usług geodezyjnych w ramach wykonywanych przez Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie robót drogowych.

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 823 434 , fax. 683 823 435
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
    ul. Poznańska 10
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 683 823 434, fax. 683 823 435
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl/ https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług geodezyjnych w ramach wykonywanych przez Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie robót drogowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: 71355000-1 - Usługi pomiarowe, 71354000-4 - Usługi sporządzania map, 71356000-8 - Usługi techniczne. I. Szczegółowy zakres usług geodezyjnych: 1. Wytyczenie trasy (krawędzie poboczy) oraz wyznaczenie reperów roboczych w przewidywanej ilości 13,03 km w tym: - wytyczenie trasy w pkt głównych, charakterystycznych oraz w przekrojach poprzecznych; - ewentualne dogęszczenie tyczenia, tak aby odległość między sąsiednimi palikami wynosiła max 25m; - wyznaczenie reperów roboczych w odległości max 100m. 2. Wytyczenie obszaru robót w przewidywanej ilości 3,00 km w tym wyznaczenie obszaru robót (za krawędzią rowów) - droga, zjazdy, mijanki. 3. Inwentaryzacja wysokościowa terenu w przewidywanej ilości 70,86 km (suma długości wszystkich warstw) w tym pomiar wysokościowy drogi w przekrojach poprzecznych (min. trzy pkt na przekrój): przed usunięciem humusu, po usunięciu humusu, podłoże, warstwa stabilizacji, warstwa dolna podbudowy. 4. Pomiar powierzchni warstw konstrukcyjnych drogi z wykonaniem szkicu w przewidywanej ilości 36,93 km w tym pomiar powierzchni: podłoża, warstwy stabilizacji, warstwy dolnej podbudowy. 5. Pomiar powierzchni warstw konstrukcyjnych zjazdów z wykonaniem szkiców w przewidywanej ilości 16 sztuk (suma ilości wszystkich warstw) tym pomiar powierzchni: podłoża, warstwy dolnej nawierzchni, warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej. 6. Wytyczenie krawędzi zjazdów publicznych w przewidywanej ilości 6 sztuk. 7. Wykonanie mapy powykonawczej w skali 1:500 lub 1:1000 (trzy egzemplarze) z potwierdzeniem przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w przewidywanej ilości 22,94 km. 8. Pomiary, tyczenia uzupełniające na odcinkach długości maksymalnie do 100 mb w przewidywanej ilości 30 szt. II. Czas realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt. I: pkt.1 - 4 dni od daty rozpoczęcia realizowania usługi wskazanej w zleceniu, pkt.2 - 4 dni od daty rozpoczęcia realizowania usługi wskazanej w zleceniu, pkt.3 - 2 dni od daty rozpoczęcia realizowania usługi wskazanej w zleceniu, pkt.4 - 3 dni od daty rozpoczęcia realizowania usługi wskazanej w zleceniu, pkt.5 - 3 dni od daty rozpoczęcia realizowania usługi wskazanej w zleceniu, pkt.6 - 3 dni od daty rozpoczęcia realizowania usługi wskazanej w zleceniu, pkt.7 a) 5 dni od daty zgłoszenia pomiaru powykonawczego wraz z podaniem podstawowych parametrów, b) 40 dni od daty potwierdzenia przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej pkt.8 - 1 dzień od daty rozpoczęcia realizowania usługi wskazanej w zleceniu. III Terminy płatności (jedno z kryteriów oceny ofert). Maksymalny termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni. Minimalny termin płatności nie może być krótszy niż 7 dni. IV Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 50% wartości zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach