Przetargi.pl
Świadczenie usług geodezyjnych dla Gminy Kluczbork na rok 2019

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług geodezyjnych dla Gminy Kluczbork na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dla Gminy Kluczbork w roku 2019 w zakresie następujących usług: A. Podział działek (nieruchomości)-szacowana ilość zleceń: - za wydzielenie 1 działki – 63 szt.; - za wydzielenie 2-6 działek – 10 szt. B. Wykaz zmian danych ewidencyjnych-szacowana ilość zleceń - 8 szt. C. Okazanie granic działek – szacowana ilość zleceń: - wznowienie granic prawnych (za pkt.) – 20 pkt. - rozgraniczenie administracyjne (za pkt.) – 15 pkt. D. Wydanie opinii dot. rozgraniczenia – szacowana ilość zleceń - 7 szt. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania usługi w terminach: A. Podział działki: - za wydzielenie 1 działki : 10 tygodni - za wydzielenie 2-6 działek : 10 tygodni B. Wykaz zmian danych ewidencyjnych: 4 tygodnie C. Okazanie granic działki: - wznowienie granic prawnych: 8 tygodni - rozgraniczenie administracyjne: 8 tygodni D. wydanie opinii dot. rozgraniczenia: 3 tygodnie od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego przesłanego do Wykonawcy e-maile. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania mniejszej lub większej ilości poszczególnych usług w zależności od bieżących potrzeb. Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktycznie zrealizowanych zleceń z uwzględnieniem n/w cen jednostkowych 4. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje terminy Wykonania zamówienia dłuższe niż wskazane w dziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pkt. 2 lit. A,B,C,D zostanie odrzucona jako niezgodna w SIWZ. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne. 71355000-1 – Usługi pomiarowe; 71354000-4 – Usługi sporządzania map; 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych; 79131000-1 – Usługi w zakresie dokumentów; Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71350000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ.; 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną