Przetargi.pl
Świadczenie usług doradztwa prawnego dla uczestników projektów współfinansowanych ze środków EFS.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Kościuszki 26 26
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
    REGON: 00587102400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopr.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradztwa prawnego dla uczestników projektów współfinansowanych ze środków EFS.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa prawnego w okresie od miesiąca kwietnia 2012roku do miesiąca listopada 2013 roku - dla: 1) osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej, osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2) osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, mieszkańców miasta Włocławek, długotrwale bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 1) CZĘŚĆ I - prowadzenie konsultacji prawnych dla wszystkich uczestników projektu, tzn. osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej, a w szczególności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia konsultacji prawnych w formie dyżuru nie więcej niż dwa razy w tygodniu, w różnych dniach tygodnia. Jedna godzina dyżuru obejmuje 60 min. Dyżur może trwać dłużej niż jedna godzina w określonym dniu. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje łącznie 192 godzin zegarowych konsultacji w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia: w 2012r. - 93 godzin, w 2013r. - 99 godzin. Termin realizacji zamówienia: od kwietnia 2012r. do listopada 2013r. 2) CZĘŚĆ II - prowadzenie poradnictwa prawnego indywidualnego dla oraz warsztatów grupowych dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej, a także osób niepełnosprawnych. Zestaw I - obejmuje prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego z 24 uczestnikami projektu, po 60 minut z każdą osobą. Łącznie 24 godziny zegarowe poradnictwa, w tym w 2012r. - 12 osób po 60 min., w 2013r. - 12 osób po 60 min. Termin realizacji zestawu I: w 2012r. maj - październik, w 2013r. styczeń - czerwiec. Zestaw II - obejmuje przeprowadzenie warsztatów z zakresu prawa w 33 grupach wsparcia (w tym warsztatów grupowych w ilości 3 godzin w roku 2013r prowadzone będą z jedną grupą osób niepełnosprawnych), które stanowi 10 lub 12 uczestników projektu. Warsztaty prowadzone mają być dla każdej grupy odrębnie. Zestaw II obejmuje łącznie 166 godziny warsztatów w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym: w 2012r. 19 grup - 96 godzin, w 2013r. 15 grup - 70 godzin - przeciętna liczba zajęć warsztatowych z jedną grupą, niezależnie od terminu realizacji wynosi - od 3 do 12 godzin. Termin realizacji w okresie: od maja 2012r. do listopada 2013r. Jedna godzina warsztatów grupowych obejmuje prowadzenie zajęć przez 45 minut. 3) CZĘŚĆ III - obejmuje prowadzenie warsztatów grupowych dla 48 osób, na które składają się: Zestaw I Prowadzenie warsztatów grupowych dla dwóch 8 osobowych grup w łącznym wymiarze 20 godzin warsztatowych dla każdej z grup 10 godzin. Jedna godzina warsztatów grupowych obejmuje prowadzenie zajęć przez 45 minut. Termin zajęć sierpień 2012 r. Zestaw II Prowadzenie warsztatów grupowych dla dwóch 8 osobowych grup w łącznym wymiarze 20 godzin warsztatowych dla każdej z grup 10 godzin. Jedna godzina warsztatów grupowych obejmuje prowadzenie zajęć przez 45 minut. Termin zajęć grudzień 2012 r. Zestaw III Prowadzenie warsztatów grupowych dla dwóch 8 osobowych grup w łącznym wymiarze 20 godzin warsztatowych dla każdej z grup 10 godzin. Jedna godzina warsztatów grupowych obejmuje prowadzenie zajęć przez 45 minut. Termin zajęć kwiecień 2013r. 3. Każda z opisanych w pkt 2 części stanowi odrębną część zamówienia. 4. Zamawiający zapewnia miejsce świadczenia usług, które realizowane będą następująco: CZĘŚĆ I - pomieszczenia zlokalizowane w budynku przy ul. Ogniowej 8 m 10 we Włocławku - Dział Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych. CZĘŚĆ II - pomieszczenia wynajmowane przez określone grupy wparcia na terenie miasta Włocławek, zgodnie ze wskazaniami w harmonogramach realizacji usług ustalonych przez zamawiającego, po wyborze wykonawcy na realizację danej części zamówienia. Uzgodniony harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy na realizację danej części zamówienia. CZĘŚĆ III - pomieszczenia zlokalizowane w budynku przy ul. Okrzei 61 we Włocławku - Klub Integracji Społecznej. 5. Sposób świadczenia usług: 1) CZĘŚĆ I - w wybranym roboczym dniu tygodnia, w godzinach 1000 - 1500, dokładny harmonogram prowadzenia konsultacji opracowany zostanie przez Zamawiającego, po wyborze oferty najkorzystniejszej, w porozumieniu z Wykonawcą. 2) CZĘŚĆ II - w wybranym roboczym dniu tygodnia, w godzinach 800 - 1600, dokładny harmonogram prowadzenia konsultacji indywidualnych oraz warsztatów grupowych opracowany zostanie przez Zamawiającego, po wyborze oferty najkorzystniejszej, w porozumieniu z Wykonawcą. 3) CZĘŚĆ III ZESTAW I Termin przeprowadzenia warsztatów grupowych określa harmonogram zajęć, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ZESTAW II Termin przeprowadzenia warsztatów grupowych - grudzień 2012r. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z wyłonionym w przetargu wykonawcą. Uzgodnienie harmonogramów nastąpi nie później niż w miesiącu czerwcu 2012 roku. Zamawiający określa, że zajęcia odbywały się będą przy zachowaniu następujących zasad: a) zajęcia odbędą się w terminie od 3 grudnia 2012 r. do 21 grudnia 2012 r., b) zajęcia odbywać się będą w blokach 4 godzinnych (po dwie godziny dla każdej z grup), c) mając powyższe na względzie wykonawca składający ofertę musi zaplanować 5 terminów świadczenia usług na rzecz zmawiającego, d) zajęcia odbywać się mogą od godziny 8:00 do godziny 18:00 w dni powszednie. ZESTAW III Termin przeprowadzenia warsztatów grupowych - kwiecień 2013 r. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z wyłonionym w przetargu wykonawcą. Uzgodnienie harmonogramów nastąpi nie później niż w miesiącu październiku 2012 roku. Zamawiający określa, że zajęcia odbywały się będą przy zachowaniu następujących zasad: a) zajęcia odbędą się w terminie od 2 kwietnia 2013 r. do 30 kwietnia 2013 r., b) zajęcia odbywać się będą w blokach 4 godzinnych (po dwie godziny dla każdej z grup), c) mając powyższe na względzie wykonawca składający ofertę musi zaplanować 5 terminów świadczenia usług na rzecz zmawiającego, d) zajęcia odbywać się będą od godziny 8.00 do godziny 18.00 w dni powszednie. 6. Realizacja zajęć będących przedmiotem niniejszego zamówienia, odbywać się będzie w dni powszednie, z wyłączeniem sobót, niedziel oraz świąt (dotyczy wszystkich części) 7. Doradztwo prawne indywidualne, składające się na CZĘŚĆ II Zestaw I zamówienia polega na świadczeniu indywidualnych, zgodnie z wymogami czasowymi (60 minut) porad prawnych, osobom zakwalifikowanym do projektu, zgodnie z listami dostarczonymi przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć. 8. Doradztwo prawne grupowe, składające się na CZĘŚĆ II Zestaw II zamówienia polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu grupowych warsztatów z zakresu prawa, zgodnie z wymogami czasowymi, zawartymi w pkt 2 ppkt 2 Zestaw II. Listy uczestników zajęć grupowych Zamawiający dostarczy każdorazowo przed rozpoczęciem zajęć. 9. Celem doradztwa prawnego grupowego, składającego się na CZĘŚĆ III zamówienia, jest zapoznanie z podstawowymi zagadnieniami prawnymi z zakresu prawa pracy oraz podniesienie świadomości prawnej w tym zakresie. Zamawiający dokona kwalifikacji uczestników i przekaże listę uczestników wykonawcy przed terminem rozpoczęcia zajęć: a) do dnia 31 lipca 2012 r. - Zestaw I b) do dnia 30 listopada 2012 r. - Zestaw II c) do dnia 29 marca 2013 r. - Zestaw III 10. Program konsultacji, poradnictwa indywidualnego i warsztatów grupowych składających się na określone części przedmiotu zamówienia, obejmować musi w szczególności następujące zagadnienia: 1) CZĘŚĆ I - bieżące prawne potrzeby zgłaszających się na konsultacje uczestników projektu. 2) CZĘŚĆ II a) Zestaw I - zagadnienia z zakresu prawa pracy i prawa o działalności gospodarczej - zasady podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej. b) Zestaw II -zagadnienia z zakresu podstaw prawa, dotyczące przede wszystkim przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o pomocy społecznej, kodeksu pracy, itp., a także zapoznanie uczestników z regulacjami prawnymi: prawo rodzinne i opiekuńcze, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów. 3) CZĘŚĆ III - Zakres tematyczny zajęć jest taki sam dla zajęć dla każdego zestawu i obejmuje 10 godzin warsztatowych (na każdą z grup), w trakcie których należy zrealizować określone w załączniku 2 do SIWZ bloki tematyczne poszczególnych zajęć. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania we własnym zakresie materiałów do prowadzenia zajęć, określonych poszczególnymi częściami przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas świadczenia usług doradztwa prawnego. 13. Usługi konsultacji i doradztwa prawnego muszą być prowadzone przez osoby spełniające warunki określone w rozdz. VIII pkt 4. 14. Każdy wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, w zakresie swojej odpowiedzialności za właściwą realizację przedmiotu zlecenia w określonej - wybranej przez siebie - części niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązany będzie wypełniać w zależności od rodzaju usług dokumenty wyspecyfikowane w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 15. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - za rzeczywistą liczbę przeprowadzonych zajęć w okresie od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. 16. Wykonawca ma obowiązek wskazać osobę odpowiedzialną za realizację określonej części zamówienia. Wymagane by w/w. posiadał kompetencje do składania sprawozdań, rozliczeń i pozostawał z zamawiającym w kontakcie w sprawach organizacyjnych, wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mopr.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach