Przetargi.pl
Świadczenie usług doradczych w zakresie technologii przetwarzania odpadów w ramach projektu pod nazwą: „Optymalizacja oraz wdrożenie nowych procesów przetwarzania i odzysku odpadów w środkowosudeckim regionie gospodarki odpadami w celu zwiększenia poziomów recyklingu”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39, , fax. 757 411 541
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Nadbrzeżna 5a
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7411541 w. 39, , fax. 757 411 541
    REGON: 23044331100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradczych w zakresie technologii przetwarzania odpadów w ramach projektu pod nazwą: „Optymalizacja oraz wdrożenie nowych procesów przetwarzania i odzysku odpadów w środkowosudeckim regionie gospodarki odpadami w celu zwiększenia poziomów recyklingu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje świadczenie usług doradczych w zakresie mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w technologii ich sortowania. Zakres usług w ramach niniejszego postępowania obejmuje doradztwo w zakresie technologii przetwarzania odpadów, poczynając od analizy posiadanych przez Zamawiającego decyzji i uzgodnień poprzez fazę projektową do wykonawstwa (zamaszynowienia) i rozruchy instalacji włącznie. W ramach Projektu planowana jest: I. Modernizacja części mechanicznej i biologicznej Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów ZUO Lubawka na ul. Zielonej. II. Budowa sortowni odpadów z selektywnej zbiórki na ul. Komunalnej w Lubawce. III. Budowa punktu do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Boguszów Gorce. Miejsce realizacji Projektu: województwo dolnośląskie, w tym: 1) Lubawka, ul. Komunalna 3 oraz ul. Zielona 30 (powiat kamiennogórski), 2) Boguszów-Gorce, ul. Brzozowa 1 (powiat wałbrzyski). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Części II SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wymagania dotyczące wadium (wnoszenia i zwrotu) określone zostały w Rozdziale 18 Części I SIWZ (IDW).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym punkcie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Jeżeli jednak Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. 2. W sytuacji określonej w pkt 1, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do IDW). 3. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: 1) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1) Pzp; 2) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 8. Warunki udziału w postępowaniu, ust. 4 Części I SIWZ, złożone przez te podmioty. II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10, ust 1, pkt 4), lit. a) Części I SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. IV. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór – Załącznik nr 4 do IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach