Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zębie - Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zębie w roku szkolnym 2019/2020.

Gmina Poronin ogłasza przetarg

  • Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 074 112 , fax. 182 074 192
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poronin
    ul. Józefa Piłsudskiego 5
    34-520 Poronin, woj. małopolskie
    tel. 182 074 112, fax. 182 074 192
    REGON: 49189263000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zębie - Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zębie w roku szkolnym 2019/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia dla 115 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zębie - Gminnego Przedszkola Publicznego w Zębie. Zamówienie obejmuje: przygotowanie trzech posiłków dziennie (tj. śniadania, obiady, podwieczorki wraz z napojami) w okresie od 02.09.2019 r. do 30.08.2020 r. Wartość kaloryczna posiłków: 1200-1450 kcal. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zębie. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 02.09.2020 r. do 30.08.2020 r. 209 dni tj. 24 035 śniadań, 24 035 obiadów dwudaniowych, 24 035 podwieczorków. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków poprzez wcześniejsze uprzedzenie Wykonawcy – termin uprzedzenia Wykonawcy ma być uzgodniony z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego po podpisaniu umowy. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń w przypadku nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia. Dzienny jadłospis obejmuje: • Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko-pochodne, kanapka, herbata itp. • Obiad – zupa, drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) dania mięsne np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. surówka, kompot lub napój. • Podwieczorek: kanapka lub słodka bułka (ciasto, ciastka) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), kisiel, budyń, herbata lub napój mleczny itp. woda mineralna Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca, Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie. Posiłki muszą spełniać warunki określone w ustawie z 25 sierpnia 2016 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.). Posiłki muszą być urozmaicone, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnych ze standardami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych, nie mogą być przygotowywane z gotowych półproduktów. Posiłki muszą być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobranie do wieku dzieci. Do obowiązków wykonawcy należy codzienny odbiór odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Wykonawca musi posiadać pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej. Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności. Faktury za realizację usługi będą wystawiane raz w miesiącu do 5 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Cena jednego zestawu winna zawierać koszt przygotowania i dostarczania posiłku. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadnianie będą przez Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający posiada zaplecze kuchenne, które zostanie nieodpłatnie udostępnione wykonawcy tylko i wyłącznie do celów rozdysponowania posiłków wraz z następującym wyposażeniem: komplet sztućce, komplet naczyń, dzbanki na napoje, regał ociekowy, stół z basenem 2- komorowym, stół ze zlewem szafką i półką, stół roboczy z półką, kuchnia elektryczna 4 palnikowa, pojemnik na odpadki, stół z otworem na odpadki, stół ze zlewem i półką, zmywarka z funkcją wyparzania, stół przyścienny, szafa przelotowa. W przypadku konieczności dowozu posiłków Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia przed podpisaniem umowy dopuszczenie środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia decyzją właściwego Inspektora Sanitarnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55322000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach