Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych podczas konferencji podsumowującej realizację projektu Korzystamy z doświadczeń - szwajcarski benchmark w Lublinie

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych podczas konferencji podsumowującej realizację projektu Korzystamy z doświadczeń - szwajcarski benchmark w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poprzez usługę cateringową Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz zapewnienie ciągłego przygotowywania i podawania napojów zimnych i gorących oraz przekąsek dla uczestników Konferencji. 2. Usługa cateringowa świadczona będzie podczas konferencji w Centrum Kultury w Lublinie ul. Peowiaków 12 - sala Oratorium, dla 100 osób. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania, dowozu i podania posiłków w następującym terminie w Centrum Kultury w Lublinie ul. Peowiaków 12. sala Oratorium: - godz. 13.00 - 14.00 b) zapewnienia ciągłego przygotowywania i podawania napojów zimnych i gorących dla uczestników Konferencji w Centrum Kultury w Lublinie ul. Peowiaków 12. sala Oratorium: - w godz. od 09.00 - 13.00 c) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) d) świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych e) podania napojów i posiłków zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego f) świadczenia usług cateringowych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, z użyciem sztućców platerowych, serwetek papierowych i materiałowych, obrusów materiałowych, g) zapewnienia ilości filiżanek na kawę/ herbatę, szklanek oraz talerzy w ilości co najmniej o 50% większej niż ilość osób, dla których zostanie przygotowany catering, h) zapewnienia obsługi cateringu (niezbędny personel co najmniej jeden kelner/kelnerka na każde 50 osób) i) estetycznego podawania posiłków i napojów j) dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem posiłku k) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu posiłku l) transportu w obie strony wyposażenia, produktów i osób wykorzystywanych przez wykonawcę w trakcie świadczenia usługi m) zapewnienia dekoracji stołów n) zapewnienia osobnego stołu/stołów na brudne naczynia o) usunięcia i wywozu nieczystości i odpadów pokonsumpcyjnych na swój koszt 4. Usługi cateringowe muszą być serwowane w formie szwedzkiego stołu 5. Do przygotowania posiłków i napojów powinny być użyte świeże, wysokiej jakości składniki, zarówno co do wartości odżywczej, jak i gramatury. 6. Temperatura dań podawanych na ciepło nie powinna być niższa niż 75 st. C - zupy oraz 63 st. C drugie dania i dania serwowane na ciepło. 7. Dania ciepłe, powinny być dostarczone i serwowane z podgrzewanych lub trzymających ciepło chromowanych bemarach, dania zimne i desery powinny być podane na ceramicznych półmiskach lub chromowanych tacach, sałatki w ceramicznych lub szklanych miskach. 8. Wykonawca zapewni stoły bufetowe, a także stoły koktajlowe wraz z nakryciami (tj. serwety i/lub obrusy) w jednolitym kolorze, w ilości wystarczającej do wygodnego spożycia posiłków przez wskazaną przez Zamawiającego liczbę osób. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy również rozstawienie i sprzątnięcie stołów bufetowych i koktajlowych. Rozstawienie stołów nastąpi wg. wskazań Zamawiającego. Wykonawca przedstawi planowany rozkład stołów do akceptacji Zamawiającego nie później niż 5 dni przed wykonaniem usługi. 10. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą ilość osób, obliczone wg stawki przyjętej na osobę w ramach świadczenia usługi cateringowej. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zaplanowanej liczby uczestników. 12. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania Wykonawcy o ostatecznej liczbie osób uczestniczących najpóźniej na dzień przed ustalonym dniem wykonania usługi. 13. W przypadku opóźnień wynikających z przebiegu Konferencji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godziny podawania posiłków, o czym powiadomi Wykonawcę na dwie godziny przed planowanym rozpoczęciem posiłku. 14. Menu: Ciągłe przygotowywanie i podawanie napojów zimnych i gorących dla uczestników Konferencji godz. 09:00 - 14.00 miejsce: Centrum Kultury ul. Peowiaków 12 Lublin, sala Oratorium liczba osób: 100 Napoje gorące: kawa rozpuszczalna 10g/os kawa parzona 10g/os herbata czarna i zielona - każda sztuka pakowana oddzielnie ze sznureczkiem 1szt/os woda gorąca do zaparzenia, w termosach lub samowarze - bez ograniczeń śmietanka do kawy - 10g/os cukier - 5g/os cytryna świeża, pokrojona, w plastrach (podawana na talerzykach) - 1 plaster/os Napoje zimne: woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach 0,5l - 1szt/os sok pomarańczowy 100% bez dodatku cukru (podawany w dzbankach szklanych) 200ml/os sok jabłkowy 100% bez dodatku cukru (podawany w dzbankach szklanych) 200ml/os Przekąski: mix ciastek kruchych 3 rodzaje 6 szt./ os. owoce: winogrona, mandarynki, kiwi (przekrojone na pół) 100g/os tartinki z łososiem 2 szt./os Obiad godz. 13:00 -14:00 miejsce: Centrum Kultury ul. Peowiaków 12 Lublin, sala Oratorium liczba osób: 100 Bufet deserowy: ciasto krojone szarlotka 50g/os ciasto krojone czekoladowe 50g/os Zupy: rosół 100ml/os zupa z grzybów leśnych 100ml/os Dania główne: pierogi z serem i szpinakiem podawane z podsmażonym boczkiem 100g/os pieczone udka z kurczaka zapiekane w miodzie 100g/os fileciki rybne w panierce ziemniaczanej z sosem 100g/os Dodatki do dań głównych: ziemniaki opiekane 100g/os kopytka podsmażane 100g/os ryż 100g/os pieczywo jasne/ciemne 50g/os Sałatki: sałatka grecka z serem feta i oliwkami 100g/os sałatka z kurczakiem i ananasem 100g/os Warzywa/warzywa na ciepło: warzywa blanszowane (kalafior, marchewka, brokuły) 100g/os sałata vinaigrette 50g/os
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach