Przetargi.pl
Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366, , fax. 323183362
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, , fax. 323183362
    REGON: 000308258
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego oraz administracyjnego środkami transportu spełniającymi określone wymagania sanitarne i techniczne. 2. Usługi w zakresie transportu muszą być wykonywane w sposób zabezpieczający potrzeby Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i obejmują w szczególności: 2.1. przewóz osób i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, 2.2. przewóz pacjentów na badania diagnostyczne, konsultacje do innych placówek ochrony zdrowia, 2.3. przewóz pacjentów po zakończonej hospitalizacji, 2.4. przewóz pacjentów na dalsze leczenie, 2.5. transport pacjentów bezpośrednio z oddziału i do oddziału (odbiór pacjenta z oddziału, zapewnienie opieki do momentu przekazania na oddział) 2.6. przewóz krwi i materiałów krwiopochodnych, 2.7. transport materiałów biologicznych do badań oraz materiałów do i ze sterylizacji, 2.8. transport administracyjny pracowników, dokumentacji, sprzętu, materiałów gospodarczych i budowlanych. 3. Usługi w zakresie transportu zostały podzielone na 6 zadań ( części) : 3.1. Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespołem medycznym. 3.2. Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielęgniarką. 3.3. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej. 3.4. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym. 3.5. Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych. 3.6. Transport materiałów biologicznych do badań, materiałów do i ze sterylizacji oraz transport administracyjny. 4. W/w usługi zamawiane będą na zlecenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w ilościach wynikających z jego zmiennych, bieżących potrzeb. Ilości te mogą ulegać zmniejszeniu lub zwiększeniu zależnie od potrzeb. Szacunkowe zapotrzebowanie: 4.1.Pakiet nr 1 Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespołem medycznym– zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2017.2195 z późn. zm.) -szacunkowa ilość - 9000 km, 500 godz. 4.2. Pakiet nr 2 Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielęgniarką – zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2017.2195 z późn. zm.) - szacunkowa ilość 11000 km, 650 godz. 4.3.Pakiet nr 3 Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej - szacunkowa ilość 1200 km,80 godz. 4.4. Pakiet nr 4 Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym - szacunkowa ilość 17000 km,1200 godz. 4.5. Pakiet nr 5 Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych - szacunkowa ilość 480 przewozów 4.6. Pakiet nr 6 Transport materiałów biologicznych do badań - szacunkowa ilość 9800 km, 550 godz. z noszowym – transport sterylizacji, materiałów do i ze sterylizacji, Transport administracyjny - szacunkowa ilość 610 km, 60 godz. – transport administracyjny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych dotyczące: 1. W zakresie części 1 i 2 zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o działalności leczniczej 2. W zakresie części 1,2,3,4 i 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym środków transportu, którymi Wykonawca będzie realizował transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990.). W pozostałym zakresie Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załączniki Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdej części zamówienia – zadania zgodnie ze wzorem stanowiącym (załączniki Nr 2.1. -2.6. do SIWZ). 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy ( Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach