Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454, , fax. +48(22)8254979
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454, , fax. +48(22)8254979
REGON: 01132013000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie, wraz ze wsparciem Grupy Interwencyjnej oraz konwojowaniem dokumentów niejawnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym wymagania i warunki realizacji zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838), ustawą z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 2418). 4. Zamawiający przewiduje w czasie realizacji zamówienia konwojowanie dokumentów niejawnych w liczbie do 6 zleceń, które będą wykonywane w godzinach roboczych na zlecenie telefoniczne potwierdzone zgłoszeniem dokonanym za pośrednictwem poczty elektronicznej osoby uprawnionej wskazanej przez Zamawiającego w umowie. Przez godziny robocze Zamawiający rozumie godziny pomiędzy 7.00 – 18.00 w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 2015 r., poz. 90 z późn. zm.) oraz dni przyjętych przez Zamawiającego za dni wolne od pracy, o których Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę w formie pisemnej z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. Zamawiający wymaga, aby czas przyjazdu Grupy Interwencyjnej, o której mowa w pkt 1, wynosił w ciągu dnia (godz. od 6.00 do 22.00) w zależności od złożonej oferty w ramach kryterium oceny ofert określonego w pkt 15.3.2. Ogłoszenia, do 10 min. albo do 5 min. od momentu zgłoszenia wezwania. W nocy (w godz. od 22.00 do 6.00) Zamawiający wymaga aby czas przyjazdu Grupy Interwencyjnej wynosił maksymalnie 5 min. 6. Wykonawca w ramach zamówienia na swój koszt wykona/zamontuje na czas realizacji zamówienia Elektroniczny system kontroli obchodów, umożliwiający monitorowanie pracy pracowników ochrony przez całą dobę. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z ochroną osób i mienia, z wyłączeniem osób wchodzących w skład Grupy Interwencyjnej, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Zamawiający nie określa wymiaru etatu, zastrzega jednak, że każda godzina wykonywania usługi przez każdego pracownika Wykonawcy realizowana będzie w ramach umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, określa pkt I.14. OPZ, stanowiącego Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4. dokumenty, o których mowa w pkt 11.1.4. - 11.1.6. Ogłoszenia, 5. potwierdzenie wniesienia wadium, 6. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, 7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do Ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi ochroniarskie w obiektach Archiwum Państwowego w Warszawie
Dodano: 2024-05-13 - Ochrona fizyczna osób i mienia na Targowisku Namysłowska oraz Bazarze Różyckiego
Dodano: 2024-05-08 - Świadczenie usług ochroniarskich w okresie 36 miesięcy dla budynku w Lesznowoli
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie usługi społecznej w zakresie ochrony fizycznej oraz służby awaryjnej Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych w Różanie w latach 2024 - 2027
Dodano: 2024-04-29 - Usługi ochroniarskie w siedzibie CDR w Brwinowie
Dodano: 2024-04-22 - Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa
Dodano: 2024-04-18 - Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 i przy Al. Zjednoczenia 25
Dodano: 2024-04-17 - Świadczenie usług ochrony obiektu i mienia w obiekcie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przy ul. Skorochód Majewskiego 3 w Warszawie poza godzinami pracy instytucji.
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osiedla Eko Sękocin w okresie: maj – grudzień 2024 r.
Dodano: 2024-04-14 - Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz terenu stanowiącego siedzibę Zespołu Historii Drogownictwa w Szczucinie będącego komórką organizacyjną GDDKiA
Dodano: 2024-04-11