Przetargi.pl
Świadczenie usług administrowania, naprawy oraz konserwacji placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki

GMINA GRODZISK MAZOWIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 12A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 755 55 34 wew. 250
  • Data zamieszczenia: 2022-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
    ul. T. Kościuszki 12A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. (22) 755 55 34 wew. 250
    REGON: 013269137
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług administrowania, naprawy oraz konserwacji placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca podejmuje się wykonywania usługi polegającej na administrowaniu, naprawie oraz konserwacji placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki, wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy, (zwanych dalej w skrócie „Usługami”), w tym:1) wykonywanie systematycznych kontroli poprzez oględziny, raz w tygodniu, wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw i siłowni zewnętrznych, w tym: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, nawierzchni sypkich i nawierzchni bezpiecznych. Kontrola będzie polegała na sprawdzeniu ogólnego stanu urządzeń, w szczególności uszkodzeń wynikających z aktów wandalizmu. Kontrola ta umożliwi ujawnienie oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem zużycia technicznego lub oddziaływania warunków atmosferycznych. Czynnościom kontrolnym będą podlegały:• kompletność urządzeń (brak elementów urządzeń wynikających z dewastacji);• zużycie urządzeń (stan połączeń spawanych oraz skręcanych, stan łańcuchów oraz przymocowanych do nich siedzisk, stan wykończenia wygładzonych elementów, sklejki wodoodpornej pod kątem pęknięć i ubytków);• przykrycie fundamentów;;• ogólny stan bezpieczeństwa placu zabaw.Kontrola udokumentowana zostanie za pomocą Protokołu regularnych kontroli przez oględziny, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Umowy;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zamówienia i załącznik nr 2 do zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79993000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach