Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie trzyletniej usługi dostępu on-line poprzez sieć Internet do Systemu Informacji Prawnej (SIP) wraz ze szkoleniem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie trzyletniej usługi dostępu on-line poprzez sieć Internet do Systemu Informacji Prawnej (SIP) wraz ze szkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w załącznikach do niniejszej SIWZ. Usługa dostępu realizowana będzie przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2020 r. Zamawiający wymaga, aby: a) Szkolenie dla Grupy Liderów odbyło się do 7 dni od podpisania umowy; b) Szkolenie dla Użytkowników Systemu odbyło się do 21 dni od podpisania umowy; c) Usługa dostępu on-line poprzez sieć Internet do systemu Informacji Prawnej (SIP) świadczona była przez 36 miesięcy od wdrożenia Systemu, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2020 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2)dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
Dodano: 2020-07-16 - Usługa dostępu do systemu informacji prawnej w ramach projektu Konto przedsiębiorcy-usługi on-line dla firm w jednym miejscu
Dodano: 2020-03-09 - Dostęp do elektronicznej bazy aktów prawnych, orzecznictwa i piśmiennictwa
Dodano: 2020-01-21 - Usługa dostępu do systemu informacji prawnej w ramach projektu PPK3
Dodano: 2018-02-15 - Dostawa dostępu do elektronicznego systemu informacji prawnej dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2018-01-23 - rozbudowa Systemu Informacyjno-Przywoławczego
Dodano: 2017-07-07 - Zakup systemu elektronicznej informacji prawnej
Dodano: 2016-11-21 - Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
Dodano: 2016-11-07