Przetargi.pl
,,Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.”

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 358 13 00 , fax. 52 358 13 03
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
    ul. Przy Stawku 12
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 358 13 00, fax. 52 358 13 03
    REGON: 1062511700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.” Uwaga! Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, w których wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) Sprzątanie oraz utrzymywanie w czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Segmentach A, B, C i E oraz w holu głównym z wiatrołapem przez siedem dni w tygodniu, 2 x dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 7.00 do 20.00, a także interwencyjnie w razie potrzeby. Pierwsze sprzątanie o godz. 6.00 w dni powszednie i o godz.7.00 w soboty, niedziele i święta. b) Sprzątanie oraz utrzymanie czystości i porządku w Zakładzie Rehabilitacji Leczniczej przez 6 dni w tygodniu, dodatkowo basen w niedzielę (7 dni w tygodniu). c) Okresowe sprzątanie w Dziale Żywienia. d) Codziennie przez 7 dni w tygodniu od godz.6.00 do godz.7.00: zamiatanie, mycie i polerowanie posadzek w Pijalni Wód, Ogrodzie Zimowym i Sali Kominkowej. e) Sprzątanie 50 pokoi co 21 dni wraz z przynależnymi łazienkami ,środkami czystości Zmawiającego -termin zostanie wskazany przez Zamawiającego w terminie późniejszym. f) sprzątanie środkami i sprzętem (maszynami bezprzewodowymi) Wykonawcy. g) Wykonawca posiada maszynę do mycia podłóg min. 1 szt. oraz polerkę do podłogi min. 3 szt. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania czystości: DZIAŁ PIELĘGNACYJNO-WSPÓŁPRACUJĄCY 1. Sprzątanie oraz utrzymywanie w czystości i porządku ciągów komunikacyjnych w Segmentach A, B, C i E oraz w holu głównym z wiatrołapem przez siedem dni w tygodniu, 2 x dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 7.00 do 20.00, a także interwencyjnie w razie potrzeby. 2. Pierwsze sprzątanie o godz. 6.00 w dni powszednie i o godz.7.00 w soboty, niedziele i święta. 3. Mycie maszynowe (maszyną bezprzewodową) i mycie ręczne, froterowanie powierzchni podłogowych ciągów komunikacyjnych w w/w Segmentach oraz w holu głównym z wiatrołapem 2 x dziennie i w zależności od potrzeb z użyciem odpowiednich środków chemicznych do wykładzin z tworzyw sztucznych i tarketu (płyny i emulsje samopołyskowe) o właściwościach antypoślizgowych. 4. Utrzymanie w ciągłej czystości: kaloryferów, parapetów, półek, przeszkleń, drzwi, otworów drzwiowych, szyb, luster, obrazów i gablot. 5. Utrzymanie w ciągłej czystości: koszy na śmieci, codzienne ich opróżnianie i wymiana worków. 6. Utrzymanie w ciągłej czystości: płytek tarketowych, wykładziny norament (pastylki) wykładziny norament (gładki), terakoty, płytek podłogowych granitowych oraz wycieraczek i wykładzin podłogowych. 7. Utrzymanie w ciągłej czystości: balustrad, poręczy schodów oraz podnośników dla osób niepełnosprawnych w Segmencie: A i C oraz holu. 8. Utrzymanie w ciągłej czystości mebli tapicerowanych i stolarki meblowej, znajdujących się w ciągach komunikacyjnych. 9. Utrzymanie w ciągłej czystości zieleni naturalnej i sztucznej. 10. Utrzymanie w ciągłej czystości okien w holach i korytarzach. 11. Utrzymanie w ciągłej czystości lamp oświetleniowych wewnętrznych. Ponadto: 1. Sprzątanie 50 pokoi co 21 dni wraz z przynależnymi łazienkami. ZAKŁAD REHABILITACJI LECZNICZEJ 1. Utrzymanie czystości i porządku przez 6 dni w tygodniu, dodatkowo basen w niedzielę (7 dni w tygodniu). 2. Sprzątanie1x dziennie (od godz.14.30) i interwencyjnie w razie potrzeby. Wyjątek stanowią: basen i szatnie – sprzątanie co 2 godz. od godz.7.00 do 20.00 oraz toalety – sprzątanie 3 razy dziennie. Przygotowanie płynu do dezynfekcji stóp w brodzikach basenowych (w szatni damskiej i męskiej). 3. Sprzątanie środkami i sprzętem (maszyną bezprzewodową) Wykonawcy. Okresowa dezynfekcja: klamek, słuchawek telefonicznych oraz całej powierzchni basenu z dezynfekcją i odgrzybianiem - w okresie rozjazdów. Środki do dezynfekcji po stronie Zamawiającego. 3. Okresowe szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek (gres) i interwencyjnie w razie potrzeby. 5. Mycie okien co kwartał i interwencyjnie w razie potrzeby. Ponadto: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości: kaloryferów, parapetów, półek, przeszkleń, drzwi, otworów drzwiowych, szyb, luster, obrazów i gablot. 2. Utrzymanie w ciągłej czystości: koszy na śmieci, codzienne ich opróżnianie i wymiana worków. 3. Utrzymanie w ciągłej czystości wykładzin z tworzyw sztucznych, terakoty, wycieraczek i wykładzin podłogowych. 4. Utrzymanie w ciągłej czystości: balustrad, poręczy oraz podnośników dla osób niepełnosprawnych. 5. Utrzymanie w ciągłej czystości mebli tapicerowanych i stolarki meblowej, znajdujących się w ciągach ciągłej czystości okien w holach i korytarzach. 6. Utrzymanie w ciągłej czystości komunikacyjnych. 7. Utrzymanie w ciągłej czystości zieleni naturalnej i sztucznej. 8. Utrzymanie w lamp oświetleniowych wewnętrznych. 9. Utrzymanie w ciągłej czystości kratek wentylacyjnych. 10. Utrzymanie w ciągłej czystości kabiny kriokomory. DZIAŁ ŻYWIENIA 1. Codziennie siedem dni w tygodniu od godz. 6 00 do 10 00 zamiatanie, mycie i polerowanie posadzek w Pijalni wód, Ogrodzie zimowym i Sali Kominkowej. 2. Codziennie siedem dni w tygodniu od godz. 6 00 do 10 00 sprzątanie Pijalni wód, Ogrodu zimowego, Sali kominkowej,(wycieranie blatów stolikowych, odkurzanie i wycieranie krzeseł, mycie parapetów, opróżnianie i wymiana worków z koszy, podlewanie kwiatów minimum raz w tygodniu lub w miarę potrzeb) 3. Szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek (kuchnia, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia socjalne, klatka schodowa) -co dwa miesiące. 4. Szorowanie fug, mycie i polerowanie posadzek w sali jadalnej, sali Solinka, Pijalnia wód ,Ogród zimowy, Sala Kominkowa – co dwa miesiące. 5. Mycie okien w kuchni, magazynach ,stołówce , sali Solinka mycie dwustronne szyb ,mycie ram ,okuć okiennych ,parapetów) co dwa miesiące. 6. Mycie okien i luster w Pijalni wód i ogrodzie zimowym, Sali spacerowej, łącznika pomiędzy Zimowym Ogrodem a Salą Spacerową (mycie dwustronne szyb ,mycie ram ,okuć okiennych ,parapetów),Ogród zimowy -ściany ze szkła, szklany dach co dwa miesiące 7. Mycie okien w Restauracji Solinka ( mycie dwustronne szyb, ram ,okuć okiennych ,parapetów)- co dwa miesiące . 8. Utrzymanie w czystości lamp i konstrukcji metalowej w Pijalni Wód i korytarzu przed Pijalnią wód oraz w Sali Spacerowej co trzy miesiące 80 szt. lamp oraz konstrukcja metalowa na której są zawieszone. 9. Mycie siatek okiennych ( przy każdym myciu okien) co dwa miesiące. 3. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wyposażyć osoby wskazane do realizacji przedmiotu umowy w jednakową, estetyczną odzież roboczą, obuwie , identyfikatory. 4. Środki czystości używane przez Zamawiającego do realizacji niniejszego zamówienia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia tych atestów i certyfikatów w siedzibie Zamawiającego. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności przy realizacji niniejszego zamówienia, określone w niniejszej umowie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu listy pracowników skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 1 do umowy)) tj. osób uprawnionych do świadczenia przedmiotu umowy w siedzibie Sanatorium wraz klauzulą informacyjną RODO (zał. nr 2 do umowy). 7. Usługa będzie realizowana przez wykonawcę osobiście lub przez osoby wskazane przez wykonawcę lub/i podwykonawcę, wymienione w „Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego. 8. Niezatrudnienie osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, przerwa ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów w żądanym przez Zamawiającego terminie będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować naliczeniem kar umownych, o której mowa w § 12 umowy. 9. Zmiana pracownika będzie możliwa w następującej sytuacji: 1) na żądanie Wykonawcy w przypadku nienależytego świadczenia przez niego usługi, 2) na wniosek Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach. 10. Zmiana pracownika dokonywana jest poprzez pisemne powiadomienie Zamawiającego przez Wykonawcę o zmianie pracownika wraz z podaniem przyczyny, co najmniej na 3 dni robocze przed zamiarem dokonania zmiany, po uprzednim przedstawieniu i zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego kandydatury innej osoby, spełniającej wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11 Zmiana pracownika dokonana zgodnie z ust. 10 skutkuje zmianą załącznika nr 1 do umowy i nie wymaga zawierania przez strony aneksu do umowy. 12. W przypadku wątpliwości co do przestrzegania wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł /słownie: trzy tysiące złotych 00/100/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia i godziny upływu terminu składania ofert określonego w SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240/. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Sanatorium Uzdrowiskowe ,,Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ul. Przy Stawku 12 88 – 100 Inowrocław Bank Spółdzielczy 40 8149 0000 2001 0002 2419 0001 z zaznaczeniem: Wadium przetargowe: ,,Świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku pomieszczeń w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania certyfikatu potwierdzającego wdrożenie normy ISO 9001:2015. Dokonanie oceny spełniania warunków odbędzie się według formy: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ, c) Oświadczenie dot. podwykonawstwa – załącznik nr 6 do SIWZ, d) Oferta cenowa – załącznik nr 7 do SIWZ, e) Oświadczenie dot. tajemnicy przedsiębiorstwa – załącznik nr 8 do SIWZ, f) Oświadczenie dot. zatrudnienia – załącznik nr 9 do SIWZ, g) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, h) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, i) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp /dotyczy również spółki cywilnej/- jeżeli dotyczy. j Dowód wpłaty wadium. k) Wykaz zatrudnionych osób zał. nr 1 do umowy (składa się najpóźniej w dniu podpisania umowy ), l) Klauzula RODO - zał. nr 2 do umowy ((składa się najpóźniej w dniu podpisania umowy ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach