Przetargi.pl
,,Świadczenie napraw ambulansów sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu, uszkodzonych w wypadkach drogowych”

Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-507 Wrocław, Ziębicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48717731563, , fax. +48717731563
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
    Ziębicka 34-38
    50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48717731563, , fax. +48717731563
    REGON: 93220714200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie-ratunkowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Świadczenie napraw ambulansów sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu, uszkodzonych w wypadkach drogowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia napraw ambulansów sanitarnych, uszkodzonych w wypadkach drogowych. Zamówienie zostało podzielone na części: I część – naprawa powypadkowa ambulansu sanitarnego Zamawiającego marki Mercedes Sprinter 319, nr rej. DW4H936, Nr VIN: WDB9066331P250137 II część – naprawa powypadkowa ambulansu sanitarnego Zamawiającego marki Mercedes Sprinter 319, nr rej. DW4H932, Nr VIN: WDB9066331P305244 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w formularzach ofertowych – załącznikach nr 3.1 oraz 3.2. 3. Zamawiający wymaga, aby stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności przeprowadzania diagnostyki komputerowej silnika oraz wykonywania napraw powypadkowych na warunkach wynikających z art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. 2020, poz. 1320). 4. W przypadku zatrudnienia osób wykonujących czynności, wskazane w ust. 3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wskazał osoby zatrudnione na umowę o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z dnia 10 października 2002 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.). 5. Stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a) uPzp we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający określił sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w tym także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach