Teatr Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 00-077 Warszawa, Plac Teatralny
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
- Data zamieszczenia: 2019-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
Plac Teatralny 3
00-077 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
REGON: 01305731700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego obsługi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego obsługi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności w siedzibie Teatru osób wykonujących bezpośrednio czynności w trakcie realizacji zamówienia – członków zespołu – na każde zgłoszenie Zamawiającego we wszystkie dni powszednie (poniedziałek – piątek)w godzinach od 8:00 do 16:00, w tym: a) limit godzin spędzonych przez osoby bezpośrednio wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia wynosi 18 godzin miesięcznie, b) godziny z limitu, o którym mowa w pkt a powyżej, nie wykorzystane w danym miesiącu przechodzą na kolejne miesiące. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Załączniku nr 1 do SIWZ: „SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.” Załącznik nr 1 jest integralną częścią SIWZ. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 50 % osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, tj. osób, o których mowa w pkt. 3.1 SIWZ. 4. Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu Wykaz osób o których mowa w pkt 3.1 SIWZ i udokumentuje formę ich zatrudnienia przedstawiając kopie umów o pracę. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Nie dostarczenie wykazu osób oraz kopii umów o pracę spowoduje nie możność zawarcia umowy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Wykonawca może dokonać zmiany wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody. W przypadku zmiany osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę zawartych z tymi osobami najpóźniej w dniu dokonania zmiany. 6. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 3.1 SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób, o których mowa w punkcie 3.1 SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za okres rozliczeniowy, określony przez Zamawiającego, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu, potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w punkcie 3.1 SIWZ, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w punkcie 3.1 SIWZ czynności. Niewykonanie powyższego obowiązku może być podstawą do rozwiązania umowy. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony „FORMULARZ OFERTY” – Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa subskrypcji pakietu „Microsoft 365” lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-04-17 - Zakup 160 szt. licencji oprogramowania biurowego.
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa licencji na oprogramowanie dla Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa Szpitalnego Systemu Informatycznego (SSI).
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa oprogramowania do pracy zdalnej
Dodano: 2024-03-26 - Przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE3 User oraz przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE1 User.
Dodano: 2024-03-25 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji komercyjnych Petrel służących do wizualizacji, interpretacji i modelowania wgłębnej budowy geologicznej.
Dodano: 2024-03-20 - 04TA_Świadczenie usługi wsparcia technicznego TECS w zakresie posiadanych licencji oprogramowania do obliczeń przepływów- ANSYS
Dodano: 2024-03-13 - Serwis oprogramowania MEDICUS ON-LINE (DZP.261.3.2024).
Dodano: 2024-03-06 - Wznowienie posiadanych licencji oraz zakup dodatkowych licencji oprogramowania antywirusowego ESET lub równoważnego systemu antywirusowego
Dodano: 2024-03-04