Przetargi.pl
Świadczenie na rzecz Gminy Stare Babice usług w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi, wolno żyjącymi oraz wyłapywanie i transport zwierząt bezdomnych do schroniska

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2014-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie na rzecz Gminy Stare Babice usług w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi, wolno żyjącymi oraz wyłapywanie i transport zwierząt bezdomnych do schroniska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Stare Babice usług w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi, wolno żyjącymi oraz wyłapywanie i transport zwierząt bezdomnych do schroniska. 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 Części opisane poniżej: 1)Część 1 - świadczenie na rzecz Gminy Stare Babice usług w zakresie opieki weterynaryjnej w zakresie: a)kastracja, b)sterylizacja, c)elektroniczne znakowanie psów, d)eutanazja ślepych miotów (wraz z odbiorem zwłok zwierzęcych), e)szczepienie przeciwko wściekliźnie, f)szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym, g)odpchlenie, h)odrobaczanie, i)unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych, j)eutanazja zwierząt bezdomnych (wraz z odbiorem zwłok zwierzęcych), k)pobyt w lecznicy zdrowych zwierząt bezdomnych wraz z podstawowymi zabiegami pielęgnacyjnymi, l)wyjazd do wypadku wraz z udzieleniem pomocy poszkodowanemu zwierzęciu, m)morfologia - badanie krwi, n)badanie moczu, o)pobyt w lecznicy chorych zwierząt bezdomnych - leczenie stacjonarne w lecznicy, udzielenie podstawowych zabiegów weterynaryjnych , p)wykonanie RTG, q)inne zabiegi bądź czynności w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi nie wymienione wyżej. 2)Część 2 - świadczenie na rzecz Gminy Stare Babice usług w zakresie wyłapywania i transportu zwierząt bezdomnych do schroniska w zakresie: a)wyłapanie zwierzęcia, b)podstawienie żywołapki, c)transport zwierzęcia do schroniska, d)transport zwierzęcia wolnożyjącego w miejsce odłowienia, e)wyjazd do wypadku wraz z udzieleniem pierwszej pomocy poszkodowanemu zwierzęciu, f)transport rannego zwierzęcia do lecznicy, g)odbiór i unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych, h)inne czynności w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami nie wymienione wyżej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną jak i na wszystkie części opisane powyżej. 3.Przedmiot zamówienia (dla Części 1 i 2) będzie realizowany zgodnie z wymogami określonymi w: 1)ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tj. Dz. U. z 2013 poz. 856 z późn. zm.), 2)ustawie z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (tj. Dz. u. z 2004 r. nr 11 poz. 95 z późn. zm.), 3)rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r. Nr 116, poz. 753), 4)ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1539), 5)ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), 6)rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wymagań dla klinik weterynaryjnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 194, poz. 1993), 7)innych przepisach i wytycznych mających zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 4.Warunki prowadzenia prac (dotyczy Części 1 i 2): 1)Przedmiot zamówienia będą wykonywany od daty zawarcia umowy do 31.12.2015 r. 2)Wykonawca musi przyjmować zwierzęta i wykonywać usługi objęte zamówieniem w zakładzie leczniczym/zakładach leczniczych dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z dnia 27 stycznia 2004 r., Nr 11 poz. 95 z późn. zm.) 3)Wykonawca będzie realizował czynności będące przedmiotem zamówienia na podstawie zgłoszeń Zamawiającego, Policji, Straży Gminnej oraz osób prywatnych według cen podanych w ofercie. 4)Za zlecenie rozumie się każdorazowe zawiadomienie telefoniczne, osobiste lub pisemne Wykonawcy przez Zamawiającego, Policję lub Straż Gminną o konieczności wykonania czynności z zakresu przedmiotu zamówienia. 5)Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi wymagać będzie dyspozycyjności Wykonawcy i zapewnienia z jego strony lekarza weterynarii przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 6)Wykonawca musi przyjmować zwierzęta i wykonywać czynności objęte zamówieniem w zakładzie leczniczym dla zwierząt spełniającym wymagania zawarte w obowiązujących przepisach prawa. 7)Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę zwierzętom poszkodowanym w wyniku wypadków komunikacyjnych najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, Policji, Straży Gminnej lub osób prywatnych. 8)Wykonawca ma obowiązek zgłaszać do Urzędu Gminy drogą elektroniczną (e-mail: j.palyska@stare-babice.waw.pl) każdą czynność podejmowaną w ramach umowy, wynikającą ze zgłoszenia złożonego przez Policję, Straż Gminną i osoby prywatne nie później niż w ciągu 24 godzin od dnia podjęcia czynności. Brak zgłoszenia będzie stanowił podstawę do odmowy zapłaty za wykonane czynności. 9)Zabiegi sterylizacji i kastracji psów i kotów, elektroniczne znakowanie psów oraz eutanazja ślepych miotów będą dofinansowane lub finansowane w całości przez Gminę Stare Babice. Zabiegi te wykonywane będą przez Wykonawcę po wystawieniu skierowania przez Urząd Gminy Stare Babice w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania skierowania. W skierowaniu określony będzie poziom dofinansowania lub zawarta informacja o pokryciu całości kosztów wykonania czynności w nim określonym. W przypadku Wykonawców, którzy mają gabinet lub klinikę weterynaryjną poza granicami gminy są oni zobowiązani do zapewnienia transportu zwierząt do i z gabinetu lub kliniki weterynaryjnej (tam i z powrotem w miejsce wskazane przez Zamawiającego) na własny koszt. W takim przypadku Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport. 10)Wykonawca musi prowadzić dokumentację lekarską wykonywanych usług (ze szczególnym uwzględnieniem przypadków eutanazji), dokonywać szczegółowych wpisów zastosowanych zabiegów i leczenia do kart pacjenta (kart zdrowia). 11)Wykonawca musi transportować zwierzęta środkiem transportu niestwarzającym zagrożenia dla ich życia i zdrowia i niezadającym im cierpienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12)Wykonawca przed wykonaniem czynności niewymienionej w Załącznikach cenowych (inne zabiegi bądź czynności w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi) zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego. Zamawiający nie zapłaci za czynności i zabiegi, na które nie wyraził zgody. 13)Wykonanie innych zabiegów bądź czynności w zakresie opieki weterynaryjnej lub nad zwierzętami bezdomnymi niewymienionymi w Załącznikach cenowych uzgodnionych z Zamawiającym rozliczane będzie na podstawie wyceny przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego. Wycena ta będzie zawierać opis czynności wykonanych przez Wykonawcę, użytych materiałów czy zastosowanych leków oraz ich ceny jednostkowe wraz z podsumowaniem. 14)Cena za niezbędne leki podane zwierzęciu nie może być wyższa niż średnia cena detaliczna obowiązująca w powiecie warszawskim - zachodnim. W przypadku cen wyższych niż średnia cena detaliczna obowiązująca w powiecie warszawskim - zachodnim Zamawiający zapłaci za leki średnią cenę detaliczną. 5.Warunki prowadzenia prac (dotyczy Części 2): 1)Przedmiot zamówienia będą wykonywany od daty zawarcia umowy do 31.12.2015 r. 2)Wykonawca będzie realizował czynności będące przedmiotem zamówienia na podstawie zgłoszeń Zamawiającego, Policji, Straży Gminnej i osób prywatnych według cen podanych w ofercie. 3)Cena za wyjazd bez skutecznego odłowienia psa obliczana będzie na podstawie ustalonej stawki opłaty za 1 km transportu zwierzęcia, natomiast cena za wyjazd zakończony skutecznym wyłapaniem psa rozliczana będzie jednorazową stawką za wyłapanie psa (zł/szt.) zgodnie z załącznikiem 1b do oferty bez naliczania opłaty za 1 km transportu zwierzęcia. 4)Cena za wyłapanie kota, tj. podstawienie (dostarczenie) żywołapki i odebranie wyłapanego kota z żywołapki (zł/szt.) rozliczana będzie jednorazową stawką za wyłapanie kota zgodnie z załącznikiem 1b bez stawki za 1 km transportu zwierzęcia. 5)Cena za wypuszczenie kota wolnożyjącego w miejscu odłowienia obliczana będzie na podstawie ustalonej stawki opłaty za 1 km transportu zwierzęcia. 6)Cena za wyjazd w celu odebrania złapanych zwierząt przez osoby trzecie rozliczana będzie na podstawie ustalonej stawki opłaty za 1 km transportu zwierzęcia. 7)Za zlecenie rozumie się każdorazowe zawiadomienie telefoniczne, osobiste lub pisemne Wykonawcy przez Zamawiającego, Policję lub Straż Gminną o konieczności wykonania czynności z zakresu przedmiotu zamówienia. 8)Wyłapywane zwierzęta będą niezwłocznie po złapaniu transportowane i umieszczanie w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt Domowych Przyjaciel Zbigniew Moraczewski, Kotliska 13, 99-300 Kutno, a w przypadku zmiany - innego schroniska, z którym Zamawiający zawrze umowę, lub w przypadku zwierząt chorych do wskazanej przez Zamawiającego lecznicy. Wykonawca przed wystawieniem faktury z tytułu wykonania powyższej czynności musi przedstawić Zamawiającemu dowód przekazania zwierzęcia do schroniska lub lecznicy. 9)Wykonywanie przedmiotu zamówienia dla Części 2 wymagać będzie dyspozycyjności Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 10)Wyjazd do wypadku wraz z udzieleniem pierwszej pomocy poszkodowanemu zwierzęciu realizowany będzie przez Wykonawcę jedynie na zgłoszenie Zamawiającego i w przypadku braku możliwości dojazdu weterynarza. 11)Wykonawca musi dysponować specjalistycznym sprzętem do chwytania i transportowania bezdomnych zwierząt, niestwarzającym zagrożenia dla ich życia i zdrowia i niezadającym im cierpienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U. 1998r. nr 116, poz. 753). 12)Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę zwierzętom poszkodowanym w wyniku wypadków komunikacyjnych najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, Policji, Straży Gminnej lub osób indywidualnych. 13)Wykonawca ma obowiązek zgłaszać do Urzędu Gminy drogą elektroniczną (e-mail: j.palyska@stare-babice.waw.pl) każdą czynność podejmowaną w ramach umowy, wynikającą ze zgłoszenia złożonego przez Policję, Straż Gminną lub osobę prywatną nie później niż w ciągu 24 godzin od dnia podjęcia czynności. Brak zgłoszenia będzie stanowił podstawę do odmowy zapłaty za wykonane czynności. 14)Wykonawca przed wykonaniem czynności niewymienionej w Załącznikach cenowych (inne zabiegi bądź czynności w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi) zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego. Zamawiający nie zapłaci za czynności i zabiegi, na które nie wyraził zgody. 15)Wykonanie innych zabiegów bądź czynności w zakresie opieki weterynaryjnej lub nad zwierzętami bezdomnymi niewymienionymi w Załącznikach cenowych uzgodnionych z Zamawiającym rozliczane będzie na podstawie wyceny przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego. Wycena ta będzie zawierać opis czynności wykonanych przez Wykonawcę, użytych materiałów czy zastosowanych leków oraz ich ceny jednostkowe wraz z podsumowaniem. 6.Inne obowiązki Wykonawcy (dotyczy Części 1 i 2): 1)W przypadku nieobecności Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo informować Zamawiającego o tym fakcie wskazując równocześnie osobę zastępującą. 2)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi w przepisach prawa lub umowie z Zamawiającym, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 3)Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 4)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 5)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 7)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część 1 - 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł) Część 2 - 500 zł (słownie: pięćset zł) Część 1 i 2 - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach