Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj.lubuskiego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności: Zamawiający pod pojęciem: - PARKING ma na względzie PARKING STRZEŻONY, - 1 DOBA, tj. 24 godziny liczone od momentu (godziny) przyjęcia pojazdu samochodowego, motocyklowego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia, na parking. 1) Przez usługę przechowywania, parkowania należy rozumieć przyjęcie pojazdu samochodowego, motocykla i innych oraz części samochodowych, motocyklowych i innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym, motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia na parkingu Wykonawcy do czasu gdy pozostawał on będzie w dyspozycji Policji, tj. do momentu otrzymania zezwolenia odbioru pojazdu, części z parkingu strzeżonego przez właściciela pojazdu, części (Zamawiający poinformuje Wykonawcę faxem, e-mailem o fakcie otrzymania zezwolenia odbioru pojazdu, części przez właściciela), i: a) w przypadku pojazdu uszkodzonego zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika, b) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienia ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur, c) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczanie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru. 2) przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); 3) w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym przetransportuje (w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy) na własny koszt pojazdy i części zabezpieczone przez daną jednostkę Policji, przechowywane na dotychczasowym parkingu; 4)Widoczne wydzielenie, odgrodzenie z całości parkingu części dla Policji (np. przy pomocy taśmy zabezpieczającej); 5) udostępnianie pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia) do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez jednostkę Policji na potrzeby której zabezpieczono pojazd oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu przez dyspozytora parkingu; 6) zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; 7) w trakcie świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane pojazdy samochodowe, motocyklowe i inne oraz za przechowywane części samochodowe, motocyklowe i inne przedmioty zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia do czasu gdy pozostawał on będzie na parkingu Wykonawcy w dyspozycji Policji; 8)wykonywanie usługi parkowania, przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wynikających z zapisów zawartych w dyspozycji przyjęcia pojazdu, części, protokole zdawczo-odbiorczym, zezwoleniem wydania rzeczy z parkingu, informacji o przekazaniu rzeczy innemu niż policja dysponentowi oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego realizowania i rozliczania usługi (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); 9) przygotowanie przez Wykonawcę pojazdów oraz części i akcesoriów pojazdów mechanicznych do oględzin wykonywanych przez biegłego np. odśnieżenie, zapewnienie sprawnego i bezpiecznego dojścia, oraz udzielenia pomocy w trakcie wykonywania czynności służbowych w zakresie ustawiania, przemieszczenia i przygotowania przedmiotów, pojazdów i części w zakresie demontażu, montażu do badań, oględzin, itp.; 10) pomieszczenie garażowe Wykonawcy musi być suche, oświetlone z możliwością ogrzewania do prowadzenia oględzin (udostępnione na każde żądanie Policji w celu dokonywania czynności procesowych), posiadające przyłącze elektryczne oraz kanał lub najazd, estakadę lub podnośnik; 11) pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako 1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16t. 12) przedstawiciel Zamawiającego, w dowolnym momencie obowiązywania umowy, ma prawo do dokonania sprawdzenia sposobu parkowania pojazdów, składowania części oraz innych przedmiotów i weryfikacji zgodności pomiędzy faktycznie zajmowaną powierzchnią, a powierzchnią ujętą w wykazie sporządzonym przez Wykonawcę. 13) przedstawiciel Zamawiającego, w dowolnym momencie obowiązywania umowy, ma prawo do wydawania zaleceń w zakresie sposobu parkowania pojazdów,składowania części oraz innych przedmiotów, a Wykonawca ma obowiązek wykonać te polecenia i dokonać korekty w sposobie parkowania lub składowania rzeczy, zgodnie z przedmiotem umowy. 14)przestrzeganie i realizacja przepisów prawa obowiązujących w zakresie świadczonej usługi w tym ochrony środowiska. 15) Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. 4. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, będzie zobowiązany do: a) w przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenia go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika, b) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur, c) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru, d) wykonywania czynności o których mowa w pkt. 3 na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza garnizonu lubuskiego uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją przyjęcia pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym, motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; (załącznik nr 2 do Umowy). e) zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy,całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. f) przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane, przechowywane pojazdy samochodowe,motocyklowe lub inne, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym, motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia do czasu gdy pozostawał on będzie na parkingu Wykonawcy w dyspozycji Policji; g) zachowania tajemnicy i nieudzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów, h) wykonywania usługi parkowania,przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji przyjęcia pojazdu, części, protokole zdawczo-odbiorczym, zezwoleniem wydania rzeczy z parkingu, informacji o przekazaniu rzeczy innemu niż policja dysponentowi oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego realizowania i rozliczania usługi (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu);i) sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego (za pośrednictwem Jednostki, która potwierdza wykonanie usług) na koniec każdego miesiąca w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym wykazu zaparkowanych i zabezpieczonych pojazdów oraz części i akcesoriów mechanicznych z podaniem numeru rejestracyjnego, marki, numeru nadwozia i silnika oraz daty zabezpieczenia. Wykaz będzie podstawą do wystawienia faktury za usługę będącą przedmiotem umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania; j) okres rozliczeniowy pomiędzy Wykonawcą,a Zamawiającym nie może być dłuższy niż 1 miesiąc, z zastrzeżeniem pkt 4 lit. i). 5. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.: Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy. 7.UDZIAŁ PODWYKONAWCY: a) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego, na mocy art. 36a ust. 2 ustawy Pzp., Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części usług, tj. usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych pojazdów,części przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego. 8.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach