Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych

NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Nadodrzańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 758 20 71 wew.305 , fax. 95 750 14 12
  • Data zamieszczenia: 2021-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
    ul. Nadodrzańska 6
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 95 758 20 71 wew.305, fax. 95 750 14 12
    REGON: 80445872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalslubice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres świadczonej usługi: 1. Pranie, prasowanie, maglowanie – pościeli, odzieży personelu medycznego, materacy, pokrowców na materace, poduszek, kocy, kołder, firan, zasłon, obrusów, ręczników, ścierek, mopów, worków płóciennych oraz bielizny noworodków (w tym pieluch tetrowych) w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego wraz z wykonaniem drobnych napraw krawieckich tego asortymentu (guziki, troki, drobne uszkodzenia). Szacowana ilość 45.000,00 kg na okres 12 miesięcy. 2. Odbiór brudnej bielizny i dostarczenie czystej bielizny i innego asortymentu od godz. 8:00 do godz. 12:00 co 2 dzień roboczy (poniedziałek, środa, piątek) z NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o. (Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i dostarczania przedmiotu usług własnym transportem). 3. Przedmiot umowy (tj. usługi pralnicze i transport) winien być świadczony z zachowaniem aktualnych wymogów sanitarno-epidemiologicznych, obowiązujących w zakładach opieki zdrowotnej. 4. Środki transportu pozostające w dyspozycji Wykonawcy winny być przystosowane do odbioru i transportu bielizny czystej i brudnej (zachowanie trwałej bariery higienicznej) oraz winny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne. UWAGA! - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, winien przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu jej podpisania) dostarczyć do Zamawiającego odpowiedni dokument dopuszczający środki transportu do przewozu bielizny, wydane przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne. 5. Wykonawca zapewni organizacyjnie zachowanie stałości i ciągłości usług. 6. Środki transportu wykorzystywane do przewozu przedmiotu zamówienia będą dezynfekowane w sposób zgodny z aktualnymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 7. Wykonawca odpowiada za właściwy stan sanitarny wypranej bielizny i innego asortymentu. 8. Bielizna i inny asortyment winny być zwracane w opakowaniach oznaczonych nazwą komórki organizacyjnej Szpitala (zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w podwójne worki foliowe). 9. Bielizna noworodków i dzieci młodszych powinna być prana w specjalnie wydzielonym do tego celu ciągu prania. 10. Środki użyte do prania muszą być nieszkodliwe dla zdrowia użytkowników, nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych oraz muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH. Preparaty użyte do prania nie mogą odbarwiać i uszkadzać struktury tkanin. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby wyprana bielizna i inny asortyment wracały do Zamawiającego wilgotne. 12. Przyjmowanie brudnej bielizny do prania odbywać się będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przekazującego pracownika Zamawiającego i odbierającego pracownika Wykonawcy, który określać będzie: - nazwę jednostki organizacyjnej szpitala (oddziału), - rodzaj zdawanej bielizny, - oraz ilość sztuk. 13. Protokół zdawczo-odbiorczy będzie sporządzony w dwóch egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron). 14. Odbiór czystego asortymentu odbywać się będzie w punkcie czystej bielizny na podstawie Protokołu zdawczo-odbiorczego, który określać będzie w/w dane oraz dodatkowo wagę przekazywanej bielizny. Protokół zdawczo-odbiorczy będzie sporządzony w dwóch egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron). 15. Transport brudnej bielizny z magazynu do samochodu Wykonawcy winien odbywać się w wyznaczonych do tego celu wózkach. Koszt wyposażenia w wózki (co najmniej 1 wózek) oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i sanitarnym leży po stronie Wykonawcy. 16. Odbierana bielizna czysta będzie ważona przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy, a wynik ważenia odnotowany będzie w Protokole zdawczo-odbiorczym. Ustalona w ten sposób waga bielizny stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bieliznę od momentu odbioru z siedziby Zamawiającego do momentu jej zwrotu. 18. Wykonawca winien wykazać dbałość o to, by oddawana przez Zamawiającego bielizna nie była zamieniana, nie trafiała do innych jednostek. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym czasie realizacji umowy do kontrolowania świadczonych usług pralniczych prowadzonych przez wykonawcę, w tym m. in.: - kontroli procesu prania przez przedstawiciela Zamawiającego oraz prawidłowości funkcjonowania pralni (stosowana technologia, czystość mikrobiologiczna), - wglądu do protokołów kontroli przeprowadzanych przez organy inspekcji sanitarnej, - wglądu do aktualnych kart charakterystyki środków piorących i dezynfekujących. 20. Podczas realizacji umowy Zamawiający będzie za pośrednictwem właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej, przeprowadzał kontrolne badania mikrobiologiczne przedmiotu zamówienia. 21. W przypadku wymazów kwestionowanych pobranych z przedmiotu zamówienia, kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ze zdarzeń, o których mowa, Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania, którego kopia wraz z fakturą wystawioną za kwestionowane wymazy, niezwłocznie zostanie przekazany Wykonawcy. 22. W okresie przekształcenia i pełnienia przez Zamawiającego funkcji szpitala II stopnia zabezpieczenia COVID-19, Zamawiający odstępuje od liczenia sztuk bielizny, podstawą odbioru i przyjęcia będzie ważenie. O zmianie decyzji i przywróceniu szpitala do podstawowej działalności, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie. Podane wyżej wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98311000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach