Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług napraw silników w pojazdach służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu ZADANIE NR 1 a) Okręg – Radom (powiaty: miasto Radom, radomski, białobrzeski, grójecki, kozienicki, zwoleński, lipski, szydłowiecki, przysuski); b) Okręg – Siedlce (powiaty: miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński); ZADANIE NR 2 a) Okręg – Płock (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński, sochaczewski, żyrardowski); b) Okręg – Ostrołęka (powiaty: miasto Ostrołęka, przasnyski, ostrołęcki, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski).

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług napraw silników w pojazdach służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu ZADANIE NR 1 a) Okręg – Radom (powiaty: miasto Radom, radomski, białobrzeski, grójecki, kozienicki, zwoleński, lipski, szydłowiecki, przysuski); b) Okręg – Siedlce (powiaty: miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński); ZADANIE NR 2 a) Okręg – Płock (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński, sochaczewski, żyrardowski); b) Okręg – Ostrołęka (powiaty: miasto Ostrołęka, przasnyski, ostrołęcki, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie kompleksowych usług napraw silników w pojazdach służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu ZADANIE NR 1 a) Okręg – Radom (powiaty: miasto Radom, radomski, białobrzeski, grójecki, kozienicki, zwoleński, lipski, szydłowiecki, przysuski); b) Okręg – Siedlce (powiaty: miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński); ZADANIE NR 2 a) Okręg – Płock (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński, sochaczewski, żyrardowski); b) Okręg – Ostrołęka (powiaty: miasto Ostrołęka, przasnyski, ostrołęcki, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - wzór umowy. W zakres technologii naprawy silników dla powyższych marek wchodzi zakres prac: a) wymiana kpl. uszczelek w silniku; b) wymiana panewek korbowodowych; c) wymiana panewek głównych; d) wymiana pierścieni tłokowych, e) wymiana pompy oleju f) wymiana oleju + filtr oleju + filtr powietrza + filtr paliwa; g) wymiana uszczelki głowicy silnika; h) wymiana płynu chłodzącego; i) wymiana śrub głowicy; j) wymiana termostatu; k) wymiana kpl. rozrządu lub łańcucha z pompą wody; l) regeneracja kompletnej głowicy z zaworami oraz wałkiem rozrządu. W przypadku braku możliwości wykonania regeneracji należy zamontować nową kompletną głowicę z zaworami oraz wałkiem rozrządu; m) regeneracja turbosprężarki i wymiana uszczelek jak występuje możliwość wykonania regeneracji o ile turbosprężarka występuje w danym modelu pojazdu. W przypadku braku możliwości wykonania regeneracji należy zamontować nową; n) regeneracja wtryskiwaczy jak występuje możliwość wykonania regeneracji o ile wtryskiwacz występuje w danym modelu pojazdu. W przypadku braku możliwości wykonania regeneracji należy zamontować nowy; o) polerowanie i planowanie bloku silnika; p) polerowanie i szlifowanie wału korbowodowego; q) wymiana kpl. sprzęgła z łożyskiem i kołem dwumasowym jeśli występuje w danym modelu pojazdu; r) wymiana kolektora ssącego o ile w danym modelu pojazdu występują w kolektorze tzw. „klapki wirowe”; s) inne czynności niewymienione do naprawy a niezbędne przy uruchomieniu silnika; t) mycie zewnętrzne pojazdu po wykonanej usłudze; u) dbałość o czystość w czasie naprawy wewnątrz pojazdu; v) transport pojazdu z/do siedziby Zamawiającego dla ZADANIA NR 1 OKRĘG RADOM - 26-600 Radom, ul. Energetyków 14 OKRĘG SIEDLCE - 08-110 Siedlce ul. Starowiejska 66 dla ZADANIANR 2 OKRĘG PŁOCK - 09-400 Płock, ul. Kilińskiego 8 OKRĘG OSTROŁĘKA - 07-409 Ostrołęka ul. Korczaka 16 lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu. Marka oraz model pojazdu: L.p. Marka pojazdu Rodzaj paliwa Moc kw Rok produkcji Kod silnika 1. Kia Cee’d 2,0 ON 103 2007-2010 D4 EA 2. Kia Cee’d 1,6 ON 85 2011-2012 D4 FB 3. Kia Cee’d 1,6 Pb 99 2014-2017 G4 FD 4. Skoda Yeti 1,2 Pb 81 2015 CYV 5. Skoda Yeti 1,4 Pb 90 2013-2014 CAX 6. Skoda Yeti 1,4 Pb 110 2015-2016 CZD 7. Fiat Ducato 3,0 ON 115,5 2008-2009 F1CE0481D 8. Mercedes Sprinter 2,2 ON 120 2011-2012 651.955 9. Fiat Bravo1,9 ON 110 2008-2010 937A5000 10. Opel Corsa 1,2 Pb 51 2015-2016 B12XER 11. Opel Astra 1,4 Pb 103 2015-2016 B14NET 12. Opel Astra 1,6 Pb 76 2006-2008 Z16XEP 13. Opel Astra 1,6 Pb 85 2013-2014 A16XER 14. Opel Astra 1,6 Pb 85 2015 B16XER 15. Opel Astra 1,6 Pb 147 2017 B16SHT 16. Renault Megane 1,6 Pb 83 2004-2005 K4MT7 17. Renault Megane 1,9 ON 96 2007 F9QE8 18. Renault Megane 1,9 ON 96 2010 F9QP8 19. Renault Trafic 2,5 ON 107 2008-2009 G9UB6 20. Hyundai i20 1,2 Pb 55,2 2015-2017 G4LA 21. Hyundai i30 1,6 ON 85 2011 D4FB 22. Skoda Octavia 2,0 Pb 162 2016 CHH 23. Opel Insignia 2,0 Pb 162 2013 A20NFT 24. Opel Insignia 2,8 Pb 239 2014 A28NET Wymagania ogólne: 1. Wykonawca zobowiązuje się, że będzie przez cały okres trwania umowy: a) dysponował ogrodzonym placem o powierzchni gwarantującej jednoczesne zaparkowanie co najmniej 10 pojazdów do 3,5 tony, objętym całodobowym dozorem, urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem (w przypadku kilku warsztatów (lokalizacji) Wykonawcy liczona będzie łączna suma miejsc parkingowych, przy czym każda z lokalizacji musi spełniać wymogi dozorowe, alarmowe lub monitoringowe), b) posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 350 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego, c) dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, obejmującym: • stanowisko (minimum 1), znajdujące się w pomieszczeniu zamkniętym, umożliwiające naprawę mechaniczną pojazdu, • urządzenie komputerowe do diagnostyki samochodowej - tester diagnostyczny, • urządzenie do ustawiania geometrii zawieszenia, • program do kosztorysowania napraw. 2. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w powyższym zakresie. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych w związku z realizacją przedmiotu umowy, w tym danych dotyczących pojazdów, ich wyposażenia oraz zobowiązuje się zabezpieczyć je przed udostępnieniem osobom trzecim. 4. Części i materiały użyte do naprawy muszą być fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne oraz zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych (Dz.U.UE.L.2010.129.52), z zastrzeżeniem ust. 6. 5. Niedopuszczalne jest montowanie przez Wykonawcę w przekazanych pojazdach, części używanych i pozyskanych z innych pojazdów, z zastrzeżeniem ust. 7. 6. Dopuszcza się stosowanie (za zgodą Zamawiającego) w naprawie części używanych (regenerowanych i pozyskanych z innych pojazdów) z wyłączeniem wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. z 2005r., nr 201, poz. 1666). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia Wykonawcy własnych części zamiennych a Wykonawca zobowiązuje się do montażu w pojeździe części zamiennych dostarczonych przez Zamawiającego i obniżenia ceny naprawy pojazdu o wartość części, które pierwotnie wyceniono w kosztorysie naprawy. 8. Zastosowane oleje i płyny eksploatacyjne muszą posiadać aprobaty producenta danego pojazdu dla określonego silnika. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonywania naprawy w terminie 30 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania regeneracji następujących części silnika z dostarczonego pojazdu: głowicy silnika, turbosprężarki, rozrusznika, alternatora i wtryskiwacza paliwa. W przypadku wykonania regeneracji części wykonawca jest zobligowany do przedłożenia gwarancji na wykonaną usługę regeneracji dla w/w podzespołów, która wynosi minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania weryfikacji zamontowanych w procesie naprawy części, na podstawie faktur zakupionych części przeznaczonych do naprawy danego silnika. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy i naliczenia stosownych kar umownych wskazanych w umowie. 12. W przypadku konieczności wykonania jazdy próbnej naprawionym pojazdem, drogą publiczną, koniecznym jest poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. Jazda próbna po terenie zamkniętym warsztatu Wykonawcy, nie wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przez Wykonawcę jazdy próbnej poza terenem zamkniętym warsztatu Wykonawcy w przypadku posiadania przez Wykonawcę stosownego ubezpieczenia na tę okoliczność i oznakowania pojazdu tabliczkami z przodu i tyłu z napisem „JAZDA PRÓBNA” oraz zakryciem świetlnej sygnalizacji uprzywilejowania . Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż 350 000,00 złotych w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku, gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018r. poz. 108 z późn.zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane niżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, w tym: 1) prace w zakresie mechaniki pojazdowej – co najmniej 1 osoba w wymiarze pełnego etatu.. W/w wymóg nie dotyczy Wykonawcy lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. 2. W trakcje realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizawaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed upływem terminu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudniania na to miejsce innej osoby wykonującej czynności o których mowa w ust. 1. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1, czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00zł. brutto za każde stwierdzone naruszenie. Przed naliczeniem kary umownej Zamawiający wezwie Wykonawcę stosownym pismem do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: dla ZADANIA NR 1 – 7.000,00zł dla ZADANIA NR 2 – 7.500,00zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (należy złożyć w formie oryginału) – propozycję stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 2. Formularz ofertowy - dla Zadania nr 1 wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ 3. Formularz ofertowy - dla Zadania nr 2 wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium - Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 5. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ) Wymagana forma składanych dokumentów: 1.Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach