Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (Szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6460264 , fax. 55 6460235
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 6460264, fax. 55 6460235
    REGON: 22041530500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (Szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z transportem dla szpitala w Malborku, Zadanie nr 2 - świadczenia kompleksowej usługi prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej dla szpitala w Nowym Dworze Gdańskim. 2. Świadczenie usług pralniczych winno następować zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi obowiązującymi w tym zakresie, z zastosowaniem dopuszczonych atestami PZH środków piorących i dezynfekujących wraz z transportem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonywanie usług pralniczych bielizny szpitalnej dla szpitali Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. obejmuje: Zadanie nr 1 - Szpital w Malborku a. kompleksową usługę prania tj. m.in. dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, konserwowanie asortymentu będącego własnością Zamawiającego; b. usługi szwalnicze w zakresie napraw asortymentu będącego własnością Zamawiającego; c. foliowanie odzieży; d. transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej stanowiącej własność Zamawiającego z siedziby Zamawiającego (82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106) do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej będącej własnością Zamawiającego z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. e. wydanie zamawiającemu po wykonaniu usługi, posegregowanych i zapakowanych w worki foliowe poszczególnych asortymentów prania wraz z opisem asortymentowym (rodzaj + liczba). Zadanie nr 2 - Szpital w Nowym Dworze Gdańskim a. kompleksową usługę prania tj. m.in. dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, konserwowanie, asortymentu będącego własnością Zamawiającego; b. usługi szwalnicze w zakresie napraw asortymentu będącego własnością Zamawiającego; c. wynajem asortymentu opisanego w załączniku nr 1 oraz formularzu ofertowym – zał. nr 2 wraz z kompleksową usługą prania określoną w pkt. a; d. foliowanie odzieży; e. transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej stanowiącej własność Zamawiającego oraz dzierżawionej z siedziby Zamawiającego (82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Dworcowa 12) do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej będącej własnością Zamawiającego i dzierżawionej z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. f. wydanie zamawiającemu po wykonaniu usługi, posegregowanych i zapakowanych w worki foliowe poszczególnych asortymentów prania wraz z opisem asortymentowym (rodzaj + liczba). 5. W przypadku zadania nr 2 – Wykonawca zobligowany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usług, dostarczyć i zainstalować na komputerze wyznaczonym przez Zamawiającego (szpital w Nowym Dworze Gdańskim) oprogramowanie służącego do kompleksowej obsługi magazynu bielizny. Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego (5 osób) w zakresie obsługi oprogramowania i systemu do prowadzenia ewidencji bielizny. 6. Wymagany termin płatności wynosi minimum 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury. 7. Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobligowany jest do posiadania odpowiednich certyfikatów wdrożonego i certyfikowanego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO 14065:2005 oraz ISO 13485 lub nowszych. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2004 r. poz. 1502, z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach