Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej zestawu do badań naczyniowych Artis Zee Ceiling firmy Siemens dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48483615283, fax. +48483615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.radom.pl/zamowienie/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej zestawu do badań naczyniowych Artis Zee Ceiling firmy Siemens dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa zestawu do badań naczyniowych Artis Zee Ceiling z 2015r. o nr fabr. 147994 firmy Siemens.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 19.2. Zamawiający określa wadium w wysokości: 6.959,00 zł Numeracja jest zgodna z numeracją w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6.1.2. pełnomocnictwo dla osoby działającej na podstawie pełnomocnictwa podpisującej ofertę, akceptującej oświadczenie, wymaga zachowania tej samej formy, jaką Zamawiający przewiduje dla złożenia oferty oraz oświadczenia (dokumentu w postaci elektronicznej opatrzonego bezpiecznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym). W przypadku braku pełnomocnictwa w formie elektronicznej oryginalnej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a sporządzonego dla danej osoby tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), można złożyć kopię pełnomocnictwa, ale notarialnie poświadczoną elektronicznie. Stosownie zaś do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1192), elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6.1.3) Wypełniony formularz cenowy – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ 6.1.4. dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 19.4.2 – 19.4.5). 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 6.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1 Numeracja jest zgodna z numeracją w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach