Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi niszczarek

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej obsługi niszczarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu technicznego (zwanego dalej: serwisem), polegających na konserwacji i naprawach niszczarek stanowiących wyposażenie komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego. 2. Niszczarki zlokalizowane są w jednostkach Policji na terenie województwa małopolskiego. W związku z powyższym Wykonawca koszty transportu powinien wkalkulować w cenę usługi, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. 3. Niszczarka może być wyniesiona poza siedzibę Zamawiającego jedynie na podstawie protokołu przekazania do naprawy. 4. Szczegółowe określenie ilości, typów oraz miejsc użytkowania niszczarek zawiera załącznik nr 2 i nr 12 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 2 jest jednocześnie formularzem cenowym. 5. Usługi będące przedmiotem umowy będą zlecane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości napraw i konserwacji, nie mogą w razie mniejszych potrzeb, być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Serwis obejmuje: 1) Czynności wykonywane przy konserwacji niszczarek: a) czyszczenie obudowy i wnętrza urządzenia, b) czyszczenie układu poboru papieru i drogi przejścia papieru, c) sprawdzenie całkowitego stanu technicznego niszczarki, d) testowanie urządzenia po wykonanych czynnościach serwisowych. e) przeprowadzanie przeglądów serwisowych, obejmujących regulacje i naprawy niezbędne dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń. 2) Czynności wykonywane przy naprawie niszczarek: a) wymiana wszystkich uszkodzonych lub wyeksploatowanych części niszczarek oraz wymiana zużytych materiałów eksploatacyjnych, b) konserwacja zawsze będzie wykonywana przy czynnościach naprawy niszczarki. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi. Materiały i części użyte podczas realizacji przedmiotowych usług objęte są co najmniej 12 miesięczną gwarancją, nie krótszą jednak niż gwarancja producenta. 8. Części niezbędne do wykonania naprawy i konserwacji zapewnia Wykonawca. 9. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw przy użyciu oryginalnych części lub zamienników o tych samych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach