Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi eksploatacyjnej urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poznaniu, ul. Krysiewicza 7/8

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza 7/8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8506200 , fax. 061 8529806
  • Data zamieszczenia: 2014-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
    ul. Krysiewicza 7/8 7/8
    61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8506200, fax. 061 8529806
    REGON: 63086314700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej obsługi eksploatacyjnej urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poznaniu, ul. Krysiewicza 7/8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi: kompleksowej obsługi eksploatacyjnej urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach szpitalnych. Usługa kompleksowa polega na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej, wykonywaniu konserwacji, przeglądów okresowych, czynności regulacyjnych oraz napraw bieżących niżej wymienionych urządzeń: 1. Zamawiający oświadcza, że w budynkach Szpitala są zamontowane urządzenia klimatyzacyjne i wentylacyjne wymienione w tabeli nr 1 oraz klimatyzatory wymienione w tabeli nr 2. 2. Zakres obowiązkowych czynności wykonywanych w ramach usługi kompleksowej: 2.1. co miesiąc: 1. przegląd instalacji elektrycznej 2. sprawdzenie i regulacja układów sterujących 3. sprawdzenie właściwego poziomu glikolu i jego ewentualne uzupełnienie 4. sprawdzenie i ewentualna regulacja parametrów pracy czynników grzewczych i chłodniczych 2.2. co trzy miesiące: 1. wymiana filtrów kieszeniowych w centralach wentylacyjnych 2. umycie i dezynfekcja wkładów filtracyjnych w klimatyzatorach 3. sprawdzenie naciągów i stanu technicznego pasków klinowych wentylatorów 2.3. co sześć miesięcy: 1. czyszczenie łopat przepustnic powietrza 2. czyszczenie tac ociekowych i syfonów 3. czyszczenie wkładów filtracyjnych filtrów siatkowych w instalacji ciepłej i chłodniczej wody zasilającej centrale klimatyzacyjne 2.4. co 12 miesięcy: 1. czyszczenie i dezynfekcja lameli nagrzewnic i chłodnic central klimatyzacyjnych 2. czyszczenie lameli suchej chłodnicy glikolu 3. czyszczenie i dezynfekcja lameli parowników i skraplaczy klimatyzatorów 4. wymiana filtrów w nawiewnikach (OIOM) 5. wymiana filtrów absolutnych 2.5. na wezwanie telefoniczne lub elektroniczne: 1. Zamawiający przewiduje wezwania w celu wykonania napraw bieżących oraz zmiany parametrów pracy urządzeń objętych zakresem obsługi kompleksowej w ilości 40 roboczogodzin rocznie, które muszą być wyszczególnione w miesięcznych protokołach z wykonanych czynności serwisowych. 3. Obowiązkowej, okresowej wymianie podlegają filtry wymienione w tabeli nr 3. Wszystkie filtry dostarcza Zamawiający. 4. W okresach miesięcznych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji protokół z wykonanych czynności serwisowych wymienionych w pkt. 2. Podpisany obustronnie protokół stanowi podstawę do wystawienia comiesięcznej faktury przez Wykonawcę. 5. W przypadku wykonania czynności serwisowych wymienionych w pkt. 2.2.2, 2.4.3 Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia notatki potwierdzonej podpisem przez bezpośredniego użytkownika (imię, nazwisko, podpis z pieczątką służbową) i dołączenia jej do miesięcznego protokołu z wykonanych czynności serwisowych. 6. W przypadku wykonania czynności serwisowych wymienionych w pkt. 2.2.1, 2.3.3, 2.4.1, 2, 4, 5, i 2.5.1 Wykonawca jest zobowiązany do ich wykonania w obecności upoważnionego pracownika działu technicznego i sporządzenia notatki potwierdzonej przez tego pracownika. 7. Czynności wchodzące w skład usługi kompleksowej wykonywane będą w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi taką potrzebę, niektóre czynności będą wykonywane w święta i dni wolne od pracy. 8. Zużyte materiały i części (np. filtry i przepracowane płyny), Wykonawca własnym kosztem i staraniem będzie przekazywać je do utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 9. Jakiekolwiek naprawy wynikające z zaistnienia awarii i nie wchodzące w zakres usługi kompleksowej, Wykonawca jest zobowiązany wykonać dopiero po otrzymaniu odrębnego zlecenia od Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku zaistnienia awarii do niezwłocznego przybycia do miejsca wystąpienia awarii w celu zabezpieczenia urządzenia przed dalszym uszkodzeniem oraz ustalenia procedury usunięcia awarii, jednak nie później niż w ciągu 2 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wpisywania do comiesięcznych protokołów z wykonanych czynności serwisowych wszelkie informacje związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. datę i opis wykonanych czynności, spis użytych części i materiałów eksploatacyjnych, opis zauważonych i usuniętych usterek, zalecenia do wykonania w najbliższym czasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach