Przetargi.pl
„Świadczenie całodobowych usług pierwszej pomocy pielęgniarskiej oraz pełnienia stacjonarnych dyżurów pielęgniarskich w Punkcie Pierwszej Pomocy” Oddziału KWK „Krupiński”.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie całodobowych usług pierwszej pomocy pielęgniarskiej oraz pełnienia stacjonarnych dyżurów pielęgniarskich w Punkcie Pierwszej Pomocy” Oddziału KWK „Krupiński”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : 1. Pełnienie stacjonarnych dyżurów Pielęgniarskich oraz obsługa Punktu Pierwszej Pomocy. 2. Świadczenie stacjonarnych dyżurów pielęgniarskich, zabezpieczających pomoc medyczną w związku z prowadzeniem działalności powinny obejmować przede wszystkim : a) ocenę ogólnego stanu zdrowia poszkodowanego na miejscu wystąpienia zdarzenia, np. na powierzchni zakładu górniczego oraz w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego związanych z prowadzoną działalnością, b) w zależności od rodzaju urazu lub zachorowania udzielania pierwszej pomocy, c) podejmowania decyzji co do dalszego postępowania z pacjentem, d) przygotowanie pacjenta do transportu, e) prowadzenie dokumentacji medycznej związanej ze zdarzeniem, f) nadzór nad wyposażeniem punktu pierwszej pomocy. 3. Udzielanie pielęgniarskiej pomocy doraźnej (tzn. pierwszej pomocy pielęgniarskiej): - wszystkim pracownikom w razie nagłego zachorowania lub wypadku w czasie pracy, - pracownikom, którzy ulegli wypadkom w czasie dojścia do pracy lub w drodze z pracy do domu, - osobom upoważnionym do kontroli działalności zakładu, - pracownikom podmiotów gospodarczych wykonujących pracę na terenie kopalni na podstawie umów sporządzonych z tymi podmiotami, - uczniom szkół odbywających praktykę na podstawie zawartych umów, - studentom odbywającym praktykę. 4. Przybycie pielęgniarki, ratownika medycznego na stanowisko pracy (na powierzchni kopalni) do pracownika poszkodowanego w wypadku, na polecenie dyspozytora kopalni lub służby BHP. 5. Prowadzenie bieżącej statystyki dotyczącej zużycia (wykorzystania) lekarstw, wystawiania zapotrzebowań na leki, środki opatrunkowe i inne wyposażenie punktu pierwszej pomocy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 6. Zabezpieczenie w leki i środki opatrunkowe sanitariuszy (torby sanitarne), komór podziemnych, apteczek oddziałowych, jak również pracowników w opatrunki osobiste. 7. Prowadzenie szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ramach szkoleń wewnątrzzakładowych. 8. Uczestnictwo podczas dokonywania pomiarów trzeźwości u pracowników, którzy ulegli wypadkowi przy pracy lub w drodze do i z pracy do domu lub zachorowali w pracy. 9. Prowadzenie dokumentacji bieżącej i archiwizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosownymi zarządzeniami wewnętrznymi KWK „Krupiński”: - książka zabiegów, - kontrolka sanitariuszy, - książka wykonywanych pomiarów trzeźwości, - książka kontroli środków odurzających i psychotropowych. 10. Zapewnienie opieki pielęgniarskiej lub ratownika medycznego podczas powiadamiania rodziny tragicznie zmarłego w wypadku przy pracy pracownika, w obecności delegowanego przedstawiciela kopalni i lekarza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85141200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem dokumentu uprawniającego go do prowadzenia działalności leczniczej - wpis do rejestru prowadzonego przez właściwego wojewodę dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 1 – wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach