Przetargi.pl
Świadczenie całodobowej usługi obsługi portierni w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowska 159

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91229 Łódź, ul. Aleksandrowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159
    91229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.babinski.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie całodobowej usługi obsługi portierni w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowska 159
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: świadczenie całodobowej obsługi portierni w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowska 159. zgodnie z wymogami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 2 do SIWZ) oraz zgodnie z projektem umowy zawartym w Zał. 8 Usługa będzie świadczona na rzecz Spec. Psych ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159 w Łodzi. Dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby minimum jeden pracownik był w okresie realizacji umowy zatrudniony na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 – j.t. ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić odpowiednią ilość osób do realizacji niniejszej umowy – zapewniając w ten sposób ciągłość realizacji usługi w tym minimum jedną zatrudnioną na umowę o prace – zgodnie ze zdaniem powyżej. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę w/w wymagania, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy . Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia dokumentów zatrudnienia ww. pracownika na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w powyższym zakresie Wykonawca szczególnych wymagań . Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające , iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału z art. 22 ust. 1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VIII.3 ppkt. e) 1 – 2 specyfikacji dotyczących każdego z tych podmiotów. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. VIII.3 ppkt. e) 1- 2 siwz dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt. 2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt. 2 zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 25a ust. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. UWAGA: 1.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Zamawiający zastrzega możliwość zażądania do wglądu oryginałów wszystkich w/w dokumentów. Uwaga ! Ww. dokumenty należy złożyć w odpowiedniej formie, zgodnie z zapisami §14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawcę, winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 5.Oferta nie może zawierać zmian ani uzupełnień z wyjątkiem tych, które wynikają z instrukcji wydanych przez zamawiającego, lub które są konieczne do korekty błędów popełnionych przez Wykonawcę. W tym przypadku dokonane korekty powinny być parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 6.Oferta musi być sporządzona w języku polskim i napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. W części dotyczącej dokumentów przedmiotowych dopuszcza się przedłożenie dokumentów w innych językach wraz z tłumaczeniem ich na język polski. 7.Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego Pełnomocnika (z wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które musi poświadczyć Wykonawca lub potwierdzonej notarialnie kopii). 8.Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 9.Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 8, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 12. W przypadku, jeśli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej – zamawiający może zażądać w wyznaczonym terminie złożenia umowy tej spółki. W przypadku, złożenia oferty przez dwóch lub więcej wykonawców – zamawiający może zażądać w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie będą musiały spełniać następujące wymagania: a) zgodnie z art. 25 ust. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. 13. Jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania w ofercie, które części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 14. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. W takim przypadku informacje te muszą być przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiębiorstwa”. 15. Wmagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1. „FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY” - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. WYKAZ PUNKTOWANYCH USŁUG - Załącznik nr 1A do SIWZ- 2 kryterium oceny ofert 3. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 Ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów) – Załącznik nr 5 do SIWZ; 5. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). Brak choćby jednego z wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy. Wszystkie załączniki do SIWZ wymagane w ofercie (formularze, oświadczenia) muszą być przedłożone na drukach zaproponowanych przez Zamawiającego, bądź na drukach Wykonawcy, zgodnych pod względem treści z drukami załączonymi do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (o których mowa w pkt. VIII.3) potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach