Przetargi.pl
Swiadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia

Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22400 Zamość, ul. Szczebrzeska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639 34 70 , fax. 84 639 34 70
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu
    ul. Szczebrzeska 12
    22400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639 34 70, fax. 84 639 34 70
    REGON: 5018353900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.zamosc.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Swiadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego 7 dni w tygodniu, w siedzibie zamawiającego przy ul. Szczebrzeskiej 12, 22-400 Zamość w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019 r. KOD CPV 79710000-4 usługi ochroniarskie 2.2 Opis przedmiotu zamówienia Do obowiązków wykonawcy w szczególności należeć będzie; 1) ochrona mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i innymi formami zaboru mienia oraz jego marnotrawstwa lub dewastacji, 2) przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym terenie, 3) ochrona przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny, 4) zamykanie drzwi wejściowych, rolety antywłamaniowej po opuszczeniu terenu Zoo przez wszystkie znajdujące się na nim osoby, 5) dokonywanie obchodu terenu ZOO celem skontrolowania prawidłowego zamknięcia wszystkich okien, drzwi zewnętrznych, ewentualnego wyłączenia urządzeń, które nie zostały wyłączone przez pracowników - np. wentylatory, światło 6) niezwłoczne powiadamianie Policji, Dyrektora ZOO oraz osób przez niego upoważnionych o przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionego obiektu lub ich próbach, 7) niezwłoczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upoważnionych w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, 8) niezwłoczne powiadamianie Straży Pożarnej, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upoważnionych w razie zaistnienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia, 9) w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia powiadomienie grupy interwencyjnej i odpowiednich służb miejskich, 10) przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom, zgodnie z książką rejestrującą te czynności, 11) prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, 12) przedstawienie, na polecenie Dyrektora ZOO lub Kierownika Działu Technicznego, w formie pisemnej (notatka) dokładnego opisu podjętych czynności lub zaniechania podjęcia czynności wraz z uzasadnieniem, 13) podejmowanie innych czynności w ramach tzw. uprawnień obywatelskich niezbędnych do ochrony osób i mienia w sytuacjach, które wynikną w trakcie realizacji umowy. 3. Usługa, o której mowa w ust. 2 odbywać się będzie codziennie, nieprzerwanie przez całą dobę. Do obowiązków pracownika ochrony należy ; 1) przy przyjmowaniu służby od poprzedniej zmiany sprawdzenie stanu zwierząt, pomieszczeń i zamknięcia wszystkich obiektów na terenie ZOO oraz stan punktów p. poż; 2) nie wpuszczanie na teren Zakładu osób i pojazdów niezatrudnionych bez odpowiedniego upoważnienia, 3) nie wpuszczanie na teren Zakładu w żadnym wypadku, osób w stanie nietrzeźwym, 4) dokonywanie systematycznie przeglądu terenu powierzonego opiece, 5) meldowanie do przełożonego o wszystkich zauważonych nieprawidłowościach, wypadku lub kradzieży mienia Zakładu itp., 6) pilnowanie, aby zwiedzający nie robili krzywdy zwierzętom, 7) po opuszczeniu terenu przez zwiedzających, zamkniecie i zabezpieczenie wybiegów i klatki dla zwierząt, zamknięcie bram wejściowych/wjazdowych, wygaszenie świateł w pawilonach i zamkniecie pawilonów, 8) asystowanie na prośbę pielęgniarza przy karmieniu i pielęgnacji zwierząt niebezpiecznych w trakcie pełnionych dyżurów. 9) otwieranie szaletu przed otwarciem ZOO dla zwiedzających, 10) utrzymywanie w czystości terenu przy wejściu do ZOO i do budynku administracji oraz parkingu; 11) pracownik ochrony pełniący dyżur ma obowiązek usuwać śmieci z terenu ZOO, w miesiącach od maja do października oraz w przypadku zaistnienia potrzeby w inne dni długich weekendów : 12) pracownik ochrony pełniący dyżur ( soboty, niedziele i inne dni świąteczne) ma obowiązek opróżniać przepełnione kosze na śmieci i kontrolować ich stan i zwieźć śmieci z ogólnodostępnego terenu ZOO w wyznaczone miejsce na terenie gospodarczym , 12) pracownik ochrony jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnych z przepisami prawa . 13) pracownikowi ochrony nie wolno opuszczać terenu ZOO bez zmiennika; 14) Pracownikom ochrony zabrania się samowolnego wchodzenia do klatek ze zwierzętami, w przypadku koniecznych interwencji bezwzględnie zachować zasady bezpieczeństwa. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia do realizacji umowy odpowiedniej liczby pracowników zdolnych do wykonywania zawodu, posiadających kursy i szkolenia pracownika ochrony, zapewniającej nieprzerwaną prawidłową realizację całości zamówienia niezależnie od urlopów czy absencji chorobowej i przy zachowaniu obowiązujących przepisów. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia powinny być nie karane i posiadać odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbędne do wykonywania usług ochrony osób i mienia, a także w trakcie realizacji usług zachowywać się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Powinny być odpowiednio ubrane (umundurowane), w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz zapewniający schludny wygląd. 2) przekazywania Zamawiającemu do 25 dnia każdego miesiąca wykazu osób pełniących dyżury na następny miesiąc, 3) powiadamiania Zamawiającego o każdej zmianie pracownika wraz z podaniem danych nowej osoby, 5) wyposażenia pracowników ochrony w niezależne środki łączności umożliwiające sprawną komunikację i natychmiastowy kontakt w sytuacjach kryzysowych. 5. W przypadku rażącego naruszenia obowiązków ( tj. nie zamknięcie klatek ze zwierzętami, nie właściwe zachowanie w stosunku do zwiedzających lub zachowanie utrudniające pracę pracownikom zamawiającego, bądź rażące naruszenie przepisów bezpieczeństwa obowiązujących u Zamawiającego, itp.) pracownika ochrony Zamawiający zastrzega sobie prawo wnioskowania do Wykonawcy o wykluczenie z realizacji usług pracownika ochrony. 6. W ramach realizacji usługi monitoringu Wykonawca zobowiązuje się do: 1) monitorowania przez całą dobę sygnałów pochodzących z systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie ZOO przy ul. Szczebrzeska 12 22-400 Zamość, 2) rejestrowania sygnałów pochodzących z monitorowanego systemu alarmowego, 3) rejestrowania wszystkich informacji przekazywanych osobom upoważnionym przez Zamawiającego, 4) udostępniania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów sporządzonych w związku z rejestrowaniem sygnałów pochodzących z sytemu alarmowego oraz informacji przekazywanych Zamawiającemu, 5) przybycia i interwencji grupy interwencyjnej realizowanej przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony uzbrojonych w broń palną bojową z normatywem amunicji i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w postaci kajdanek, pałki wielofunkcyjne typu Tonfa oraz ręczny miotoacz gazu, w maksymalnym czasie 10 minut od momentu otrzymania informacji. Interwencji grupy interwencyjnej w przypadkach uzasadnionych i nieuzasadnionych bez względu na ilość zdarzeń w danym miesiącu; koszt tych interwencji został wliczony w miesięczne wynagrodzenie. 6) w razie potrzeby objęcia danego obiektu dodatkowym dozorem fizycznym, 7) powiadamiania osoby upoważnionej przez Zamawiającego oraz Dyrektora ZOO o podjęciu działań interwencyjnych, a także o każdym fałszywym oraz nie odwołanym alarmie, 8) dostarczenia wszystkich informacji niezbędnych do wyjaśnienia ewentualnych sporów i reklamacji,. 7. Zamawiający posiada zainstalowany system monitorowania. W skład systemu wchodzą czujniki, centrala, stosowne okablowanie, stanowiska do dokonywania rozkodowania i kodowania obiektu. Wykonawca przed złożeniem oferty może zapoznać się z infrastrukturą alarmową u Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby grupa interwencyjna wymieniona w p. 6 ppkt.5 i w dalszej treści zamówienia spełniała wymogi określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2017 r. poz.2213, Dz. U z 2018r. poz.2142) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji( Dz. U.2015r. poz.992). Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej zgodnej z przepisami w/w ustaw i rozporządzeń. Zamawiający w trakcie trwania umowy, zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dziesięciu kontroli czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. 9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy:– świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego 7 dni w tygodniu- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014. poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca usługi musi spełniać wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr. 114 poz. 740) z póź. zmianami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o podwykonawcach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach