Przetargi.pl
SVA-NDM/4620-76/16: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 mieszkań) /pod klucz/ wraz z infrastrukturą towarzyszącą (etap I) przy ul. Hubalczyków w Słupsku- zad. GD Q37

SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA-NDM/4620-76/16: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 mieszkań) /pod klucz/ wraz z infrastrukturą towarzyszącą (etap I) przy ul. Hubalczyków w Słupsku- zad. GD Q37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie stanu surowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego A1 (30 mieszkań) na terenie dz. 80/32, 80/47 (dawniej 80/33) w Słupsku przy ul. Hubalczyków w następującym zakresie: 1) wybudowanie z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy, zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę i projektem budowlanym i wykonawczym, Wytycznymi Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, programem funkcjonalno - użytkowym budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi i urządzeniami technicznymi, sieci oświetlenia terenu i teletechnicznej w zakresie etapu I, a) wykonanie infrastruktury towarzyszącej, drogowej i małej architektury, zagospodarowania terenu w zakresie objętym projektem budowlanym i projektem zagospodarowania terenu, wykonania urządzenia zielenią wraz z nasadzeniami rekompensacyjnymi zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami; b) pielęgnacja zieleni w okresie 3 lat, zgodnie z decyzją nr 236/2015 z dn. 08.03.2016 r. w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów; c) uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, uzgodnień, pozwoleń niezbędnych do prowadzenia robót, d) zabezpieczenie na czas trwania inwestycji całej istniejącej na terenie infrastruktury podziemnej i naziemnej oraz istniejącej zieleni. e) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. Zamawiający wykonał we własnym zakresie wykopy fundamentowe oraz roboty stanu surowego do stanu /0/ budynku. Zakres zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN słownie: sto tysięcy PLN. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach