Przetargi.pl
SVA/K/4620-7/2019: Wykonanie robót budowlanych w ramach termomodernizacji budynku nr 1 w JW. 5700 Międzyrzecz (zadanie 24309). Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/K/4620-7/2019: Wykonanie robót budowlanych w ramach termomodernizacji budynku nr 1 w JW. 5700 Międzyrzecz (zadanie 24309). Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - robót branży budowlanej (rozbiórkowe, murowe, tynki i okładziny, dachowe, stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, izolacyjne, elewacja), sanitarnej – (wod-kan, c.o., instalacja wodociągowa) i elektrycznej (instalacja oświetleniowa, system oddymiania, układanie przewodów i puszek) w ramach termomodernizacji budynku nr 1 w JW. 5700 Międzyrzecz. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca podstawą do wyceny zamówienia oraz przedmiary robót. Uwaga: przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysów ofertowych. Mogą być one sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów. Kosztorysy ofertowe mają być sporządzone w wersji skróconej, lecz posiadać mają wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), tabelę elementów scalonych, rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Kosztorysy ofertowe należy złożyć wraz z ofertą. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 3 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Uwaga: wskazana jest wizja lokalna z udziałem przedstawiciela Wykonawcy na terenie budowy przed terminem składania ofert celem zapoznania się ze stanem obiektu i innymi czynnikami mogącymi mieć wpływ na wycenę przedmiotu zamówienia; kontakt w sprawie wizji lokalnej: Krzysztof Guziałek, tel. 601 737 814. Budynek przeznaczony do remontu będzie użytkowany podczas wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia. Obsługa geodezyjna jest po stronie Zamawiającego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.: Część 1 – wykonanie robót branży budowlanej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45262500-6 roboty murarskie i murowe, 45324000-4 roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45261000-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45320000-6 roboty izolacyjne, 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45442100-8 roboty malarskie, 45443000-4 roboty elewacyjne. Część 2 – wykonanie robót branży sanitarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. Uwaga: w wycenie należy uwzględnić malowanie przebić rur oraz obudów rur z płyt gipsowo-kartonowych – brak takich pozycji w przedmiarze robót. CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. Część 3 – wykonanie robót branży elektrycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne. Uwaga Część dokumentacji projektowej – Projekt zagospodarowania terenu – opatrzony jest klauzulą „zastrzeżone”. Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zasady udostępniania dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub aktualne imienne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego – do Dyrektora Regionalnego KZB w Krotoszynie (dopuszcza się również w formie fax i e-mail: 062 725 22 51; krotoszyn@sinevia.pl, magdalena.dominiak@sinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: dla części 1 – 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł), dla części 2 – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Dla części 3 wadium nie jest wymagane. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach