Przetargi.pl
SVA/K/4620-6/2019: Dostawa i montaż stolarki okiennej w ramach remontu budynku nr 151 w JW. Skład Duninów (zadanie 21743)

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/K/4620-6/2019: Dostawa i montaż stolarki okiennej w ramach remontu budynku nr 151 w JW. Skład Duninów (zadanie 21743)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na dostawie i montażu stolarki okiennej w ramach remontu budynku nr 151 w J.W. Skład Duninów. Opis stolarki okiennej: a) ilość okien: O1 – 11 szt., O2 – 27 szt., O3 – 5 szt., O4 – 3 szt., b) stolarka: aluminium ciepłe, konstrukcja jednoramowa z nawiewnikami, c) pakiet 2-szybowy (szyby P5A- obie), zestaw szybowy wypełniony argonem, d) okna o zwiększonej odporności na włamanie w klasie min. RC3 z szybami P5A (wymagane od Wykonawcy certyfikaty na wykonanie stolarki w ww. klasie), e) szyby matowe – nieprzeźroczyste, f) okna obustronnie białe RAL 9016, g) konstrukcja okien winna zapewnić dopływ dostatecznej ilości powietrza dla pomieszczeń magazynowych – nawiewu w celu zapewnienia prawidłowej wentylacji. Okucia tych okien pozwalają na otwieranie w trybie rozwarcia, uchylenia lub rozszczelnienia, należy wykonać jako okna prawe, h) w cenie stolarki należy uwzględnić: wykonanie, transport, rozładunek i montaż (na budowie brak prądu i wody), i) wykonanie i montaż stolarki wg instrukcji OIN5/2011, j) przed transportem Wykonawca dostarczy wymagane certyfikaty dot. stolarki celem akceptacji, k) przed wykonaniem stolarki wymiary sprawdzić na budowie, l) montaż okien bez obróbek. Wymagana wycena w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 3 egz., prac porządkowych, w tym uprzątnięcia pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji odpadów (materiałów) powstałych wskutek realizacji przedmiotu umowy. Każdy pracownik, aby dostać się na teren budowy w JW. Skład Duninów, musi przedstawić aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, opis stolarki okiennej, przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz tabela elementów robót (załącznik nr 7 do SIWZ). Uwaga: przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach