Przetargi.pl
SVA/J/4620-74/2019: Dostawa materiałów sanitarnych wg zestawienia wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu w ramach zadania 43 379 Przemyśl. Zamówienie podzielono na 3 części

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/J/4620-74/2019: Dostawa materiałów sanitarnych wg zestawienia wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu w ramach zadania 43 379 Przemyśl. Zamówienie podzielono na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych wg zestawienia wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu w ramach zadania 43 379 Przemyśl. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - Dostawa materiałów na wykonanie instalacji wod-kan; 2) Część zamówienia nr 2 - Dostawa materiałów na wykonanie sieci zewnętrznych; 3) Część zamówienia nr 3 – Dostawa materiałów na wykonanie c.o. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty, gwarancje, instrukcje obsługi w języku polskim. Miejsce dostawy Towaru: 37-700 Przemyśl, ul. Okrzei 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 30 % zakresu Przedmiotu Umowy określonego w formularzach cenowych stanowiących załącznik do Umowy, lub możliwość zwiększenia do 30 % zakresu Przedmiotu Umowy określonego w formularzach cenowych stanowiących załącznik do umowy nr 2.1, 2.2 i 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach formularzy cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1, 2.2 i 2.3. do SIWZ. Wypełniony/e formularz/e cenowy/e należy złożyć wraz z ofertą. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w SIWZ lub na dowolnie wybraną część tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42130000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) - dla części zamówienia nr 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - dla części zamówienia nr 3: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach