Przetargi.pl
SVA/J/4620-10/2019: Wykonanie robót budowlanych III części, polegających na montażu stolarki aluminiowej i PCV w ramach zadania 2001 pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 25 mieszkaniach wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Nisko:” I CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV; II CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi aluminiowych; III CZĘŚĆ: Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/J/4620-10/2019: Wykonanie robót budowlanych III części, polegających na montażu stolarki aluminiowej i PCV w ramach zadania 2001 pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 25 mieszkaniach wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Nisko:” I CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV; II CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi aluminiowych; III CZĘŚĆ: Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych III części, polegających na montażu stolarki aluminiowej i PCV w ramach zadania 2001 pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 25 mieszkaniach wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Nisko:” I CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV; II CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi aluminiowych; III CZĘŚĆ: Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż: • stolarki okiennej PCV ( O1, O2) wyposażonej w nawiewniki, profile PCV 6 komorowe, szklone zestawami zespolonymi, niskoemisyjne • stolarki drzwiowej PCV - drzwi balkonowe (D14, D15, D16) wyposażonej w nawiewniki, profile PCV 6 komorowe, szklone zestawami zespolonymi, niskoemisyjne; Zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej. 2) Część zamówienia nr 2 - Dostawa i montaż drzwi aluminiowych. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż: • ślusarki drzwiowej aluminiowej, • drzwi wejściowych aluminiowych D1 – z szybą bezpieczną P2, samozamykaczem, blokadą otwarcia, odbojem i „ciepły profil” + przegroda strukturalna zewnętrzna aluminiowa - (Drzwi D1 – rys. A15(PB) i rys. A07 – P1 i P2(PW)); • drzwi zewnętrznych technicznych D9 – aluminiowe pełne; • drzwi do klatki schodowej D2 – aluminiowe, przeszklone szkłem bezpiecznym z samozamykaczem, klasa odporności ogniowej EI30; • drzwi komunikacyjnych D6 – aluminiowe, pełne, klasa odporności ogniowej EI30; • drzwi do garaży D7– aluminiowe, pełne; • drzwi komunikacyjnych do komórek lokatorskich D8 – aluminiowe, pełne; • drzwi do klatek schodowych D10 – aluminiowe, przeszklone szkłem bezpiecznym, klasa odporności ogniowej EI60; Zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej. 3) Część zamówienia nr 3 - Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych. • W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych – 8 szt. pełne, 1 szt. pełne z drzwiami. Zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). - dla części zamówienia nr 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100). - dla części zamówienia nr 3: 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach