Przetargi.pl
SVA/G/4620-5/2020: Dostawa wyposażenia akustycznego, nagłaśniającego oraz komputerowego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu na potrzeby przebudowy budynku nr 38 na siedzibę Orkiestry Wojskowej w Szczecinie. Zadanie nr 16329.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/G/4620-5/2020: Dostawa wyposażenia akustycznego, nagłaśniającego oraz komputerowego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu na potrzeby przebudowy budynku nr 38 na siedzibę Orkiestry Wojskowej w Szczecinie. Zadanie nr 16329.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy urządzeń komputerowych, akustycznych i nagłaśniających wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu na potrzeby przebudowy budynku nr 38 na siedzibę Orkiestry Wojskowej w Szczecinie – zad. 16329. Oferta systemu cyfrowego miksowania dźwięku musi zawierać szczegółową listę urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania minimum czterodniowego (4x8 godzin) szkolenia w języku polskim z obsługi dostarczonego sprzętu dla co najmniej 6 osób. Dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników Wykonawca musi wykonać szkolenie obejmujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione, zabudowane w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy (takie jak kable, złączki, wtyki itp.), a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanych systemów. Zamawiający wymaga, aby cena oferty obejmowała koszt wykonania wszystkich wymaganych do utrzymania gwarancji przeglądów serwisowych, uaktualnień oprogramowania. Wykonawca zapewni co najmniej raz w roku przez okres trwania gwarancji wizytę serwisową autoryzowanego wsparcia technicznego w celu aktualizacji oprogramowania i konserwacji urządzeń. Wykonawca powinien dysponować autoryzowanym przez producenta serwisem naprawczym oraz działem wsparcia technicznego w języku polskim. W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zdalnego dostępu do serwisanta w języku polskim. Realizacja zamówienia będzie odbywać się etapami obejmującymi kolejno następujące zadania: uzgodnienie z Zamawiającym dokładnej lokalizacji i sposobu integracji punktów przyłączeniowych. Opracowanie wstępnej dokumentacji rozplanowania systemu konsolety cyfrowej w pomieszczeniu akustyków, na sali prób, interfaceu - wraz ze schematami blokowymi. Opracowanie dokumentacji wykonawczej w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego; przystąpienie do prac związanych z przygotowaniem tras kablowych oraz przyłączy sygnałowych lub uzupełnienie istniejącej instalacji. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace instalacyjne potrzebne do prawidłowego funkcjonowania całego systemu; montaż tras kablowych, przyłączy sygnałowych, konsolety, montaż systemu cyfrowej konsolety mikserskiej, stageboxów oraz systemu rejestracji dźwięku zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; testy uruchomieniowe i programowanie ustawień systemu cyfrowej konsolety mikserskiej do współpracy z systemem rejestracji dźwięku oraz systemem nagłośnienia wg wytycznych Zamawiającego, szkolenie z obsługi systemu cyfrowej konsolety mikserskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów rozliczeniowych (Załącznik nr 6 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego, znajduje się w tabeli elementów rozliczeniowych, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, wypełnioną tabele elementów rozliczeniowych należy złożyć wraz z ofertą. Miejsce dostawy: 12 Brygada Zmechanizowana w Szczecinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S. A. Oddział Gniezno nr: 46 1240 6292 1111 0010 3708 7493, z adnotacją: Wadium na: Dostawa wyposażenia akustycznego, nagłaśniającego oraz komputerowego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu na potrzeby przebudowy budynku nr 38 na siedzibę Orkiestry Wojskowej w Szczecinie. Zadanie nr 16329 - SVA/G/4620-5/2020.Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj.: w AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05 - 100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1500), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach