Przetargi.pl
Suklcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku

Miejski Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Żużlowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 423 60 75 wew. 118 , fax. 32 426 11 28
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Pomocy Społecznej
    Żużlowa 25
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 423 60 75 wew. 118, fax. 32 426 11 28
    REGON: 27822893400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mdps.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Suklcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą mięsa i wyrobów mięsnych. Zadanie nr 2 – Zakup wraz z dostawą drobiu. Zadanie nr 3 – Zakup wraz z dostawą różnych produktów spożywczych. Zadanie nr 4 – Zakup wraz z dostawą artykułów sypkich. Zadanie nr 5 – Zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich. Zadanie nr 6 – Zakup wraz z dostawą jaj. Zadanie nr 7 – Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców. Zadanie nr 8 – Zakup wraz z dostawą ryb i przetworów rybnych. Zadanie nr 9 – Zakup wraz z dostawą produktów mrożonych. Zadanie nr 10 – Zakup wraz z dostawą pieczywa. Zadanie nr 11 – Zakup wraz z dostawa wyrobów cukierniczych. Zadanie nr 12 – Zakup wraz z dostawą ziół i przypraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zadania nr 1 i 2- Decyzja właściwego organu tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia. Dla pozostałych zadań tj. od 3 do 12 Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach