Przetargi.pl
Sukcesywny zakup oleju napędowego do autobusów szkolnych użytkowanych w Biurze Obsługi Szkół w Drohiczynie

Biuro Obsługi Szkół w Drohiczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565268 , fax. 85 6557080
  • Data zamieszczenia: 2014-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół w Drohiczynie
    ul. Kraszewskiego 5 5
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 85 6565268, fax. 85 6557080
    REGON: 05048301100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Biuro Obsługi Szkół w Drohiczynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup oleju napędowego do autobusów szkolnych użytkowanych w Biurze Obsługi Szkół w Drohiczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywny zakup oleju napędowego dla potrzeb Biura Obsługi Szkół w Drohiczynie. Przewidywana do zakupu ilość oleju napędowego wynosi - 17000 litrów w okresie od 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. 1.Paliwo musi uwzględniać między innymi następujące parametry: -w okresie od 01.10 do 31.12 oraz od 01.01. do 30.04 oferent powinien posiadać w ciągłej sprzedaży olej napędowy do eksploatacji w klimacie arktycznym o parametrach zgodnych z tablicą 2bw PN-EN 590, o temperaturze mętnienia niższej od temperatury powietrza w okresie mrozów a w pozostałym okresie olej napędowy o parametrach zgodnych z PN-EN 590 temperatura zablokowania zimnego filtra paliwa zgodna z okresem roku wg normy. Paliwo będące przedmiotem zamówienia winno spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1058) zgodnego z normą PN-EN 590. 2.Wymaga się, aby Dostawcy posiadali stację paliw w promieniu nie większym niż 20 km od siedziby Zamawiającego, czynną w dni powszednie oraz w niedziele i święta lub, w przypadku niespełnienia tego warunku, zobowiążą się do dostarczania paliw bezpośrednio do siedziby Zamawiającego odpowiednim sprzętem przystosowanym do zaopatrzenia pojazdów zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na każde żądanie. W takim przypadku zobowiązanie musi być załączone do składanej oferty. 3.Określenie przewidywanej do zakupu ilości oleju napędowego nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do jego zakupu w podanej ilości, stanowi jedynie informację dla Wykonawcy o wielkości zapotrzebowania na olej napędowy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości paliwa w trakcie realizacji umowy. 5.Zaistnienie okoliczności, o których mowa wyżej, spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu umowy. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania zakupów przy pomocy kart paliwowych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu lub dokumentów WZ. 7.Wykaz pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego oraz osób uprawnionych do zakupu stanowił będzie załącznik do umowy po jej podpisaniu. 8.Rozliczenie za dostawę paliwa płynnego następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu pomniejszoną o zadeklarowany rabat. 9.Rabaty od cen na paliwo udzielone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 10.Dokonywane zakupy rozliczane będą, co najmniej raz na miesiąc. 11.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość paliw oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach