Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2018-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących będących w użytkowaniu Uniwersytetu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących będących w użytkowaniu Uniwersytetu Opolskiego – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie), zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego i przekazania do utylizacji wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych, wymienionych w załączniku nr 1A do SIWZ. Przekazanie, o którym mowa w powyższym punkcie nastąpi po zgromadzeniu przez Zamawiającego większej ilości zużytych materiałów, nie więcej niż pięć [ 5 ] razy w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych zostanie wskazane pisemnie, faksem lub za pośrednictwem poczty e-mail Wykonawcy każdorazowo przed odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji. Po utylizacji zużytych materiałów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę przekazania odpadu, zgodną z obowiązującymi przepisami prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. DOTYCZY WSZYSTKICH WYKONAWCÓW: Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących niezbędnych do pracy na rok 2021 dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej.
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Politechniki Opolskiej na potrzeby na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn. „Poszerzenie kompetencji absolwentów w dziedzinach zrównoważonej elektroenergetyki i środowiska” w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020.
Dodano: 2021-02-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących niezbędnych do pracy na rok 2020 dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej
Dodano: 2020-03-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu pn. „Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, RPOP.09.02.02-16-0020/16.
Dodano: 2020-03-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2019-12-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2019-08-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń drukujących i faksów niezbędnych do pracy na rok 2019 dla jednostek organizacyjnych Politechnikim Opolskiej
Dodano: 2019-03-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń drukujących i faksów niezbędnych do pracy na rok 2019 dla jednostek organizacyjnych Politechnikim Opolskiej
Dodano: 2019-02-07 - Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących będących w użytkowaniu Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-10-12 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek użytkowanych przez jednostki administracji skarbowej województwa opolskiego
Dodano: 2018-09-12