Przetargi.pl
Sukcesywny zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego i pelletu na sezon grzewczy 2018/2019

Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 619 45 91
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk
    Tadeusza Kościuszki 28A
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 619 45 91
    REGON: 79022472700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elk.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego i pelletu na sezon grzewczy 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk. Zamówienie podzielone zostało na 2 części: - Część 1 zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego. - Część 2 zamówienia: Dostawy pelletu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - przeprowadzenia aukcji elektronicznej, - rozliczenia w walutach obcych, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. - udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych obejmujących wszystkie szkoły wymienione w danej części. 1. Olej opałowy lekki spełniający poniższe wymagania i odpowiadający wymaganiom jakościowym Polskich Norm o parametrach: wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 KJ/kg, gęstość w temperaturze 15°C max. 860 kg/m3, temperatura zapłonu min. 56°C, zawartość siarki max. 0,20 % (m/m), temperatura płynięcia max. -20°C, zawartość wody max. 200 Mg/kg, całkowita zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 Mg/kg, pozostałośc po spopieleniu max. 0,01% do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2018/2019 w ilości: 1) ZSS w Stradunach - 47 000 litrów 2) ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej - 36 000 litrów 3) SP w Woszczelach - 18 000 litrów 4) SP w Chełchach - 3 000 litrów Razem 104 000 litrów 2. Paliwo drzewne pellet wyprodukowany z suchej trociny, w workach na palecie, o parametrach: wartość opałowa minimum 18 GJ/t, zawartość popiołu do 0,5 %, zawartość siarki do 0,08 %, wilgotność do 8 %, przekrój 6 mm do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2018/2019 w ilości: 1) SP w Chełchach - 25 ton 2) SP w Mrozach Wielkich - 28 ton Razem 53 tony 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Ilości opału zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym, jednak nie więcej/mniej niż 10 % ww. ilości. 2) Dostawy do ww. szkół będą odbywać się na koszt Wykonawcy. Przewiduje się po dwie dostawy pelletu do każdej ze szkół. 3) Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania oleju opałowego, zgodnie z wymogami przepisów prawa. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiłyby podczas tankowania z jego winy. 5) Dostawy będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem. 6) Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7) Wykonawca do każdej dostawy dołączy protokół odbioru opału, zgodnie z wzorem załącznika do umowy wraz z certyfikatem jakości. 8) Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem nie może być dłuższy niż 2 dni robocze (nie uwzględnia się sobót i dni wolnych od pracy). 9) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 10) Olej opałowy dostarczany będzie specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. 11) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego opału, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak nadania na poczcie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub złożenie bezpośrednio u Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 12) Uznanie reklamacji, o której mowa powyżej następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę na wolną od wad w terminie do 2 dni roboczych od daty uznania reklamacji. 13) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie z najwyższą starannością i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie Polskim Normom oraz parametrom wskazanym w SIWZ. 14) Do odbioru dostarczanego opału upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół. 15) Pierwsza dostawa oleju do szkół w cenie złożonej oferty. Następne dostawy będą rozliczane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 16) Cena pelletu będzie niezmienna w całym okresie ważności oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45 ust. 6 przed upływem terminu składania ofert. Część 1 zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego – 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy zł Część 2 zamówienia : dostawy pelletu – 1 000,00 zł słownie: tysiąc zł 2. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu dokument należy złożyć w siedzibie CUW, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 15 1240 5745 1111 0010 4468 4667 na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk z dopiskiem „Wadium w przetargu - Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk”, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (dotyczy zakupu oleju opałowego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach