Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2018-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
REGON: 1293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny druk gazet studenckich pt. „Bardzo Uniwersyteckie Czasopismo” oraz „Fenestra - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny druk gazet studenckich pt. „Bardzo Uniwersyteckie Czasopismo” oraz „Fenestra”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A do SIWZ. Podane w załączniku 2 do SIWZ ilości wydań gazety są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto za wydruk poszczególnych numerów gazet wydrukowanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 560,00 PLN (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.09.2018 r. godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik, B) Formularz cenowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik, C) Oświadczenie o niewykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ, D) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (Jeżeli dotyczy), E) Dowód wniesienia wadium, F) Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2024 r.
Dodano: 2024-02-13 - Usługa poligraficzna - dodruk i oprawa książki Joanny Oparek, Małe powinności, BPW, t. 251
Dodano: 2023-07-21 - Usługa poligraficzna- dodruk i oprawa książki Piotra Sommera, Lata praktyki, BPW, t. 259
Dodano: 2023-07-21 - Usługa poligraficzna - dodruk i oprawa książki Natalii Malek, Obręcze (Koniec roku obrotowego), BPW, t. 257.
Dodano: 2023-06-30 - Usługa poligraficzna - dodruk i oprawa książki Patrycji Sikory "Wszyscy o nas mówią" BPW t.256
Dodano: 2023-05-31 - Wykonanie i sukcesywne dostarczanie druków potwierdzenia odbioru
Dodano: 2022-12-05 - Druk cyfrowy i oprawa 2 książek
Dodano: 2022-11-28 - Skład i druk czasopisma specjalistycznego LOGISTYKA (ISSN 1231-5478) w 2021 roku”
Dodano: 2021-02-25 - Wykonanie materiałów informacyjnych dla WUP w Poznaniu w 2020 roku
Dodano: 2020-08-13 - Usługa zaprojektowania, przygotowania i dostarczenia do siedziby WUP w Poznaniu kalendarzy na 2021 rok
Dodano: 2020-08-13