Przetargi.pl
Sukcesywne zakupy oleju napędowego w latach 2019 – 2021 do pojazdów i sprzętu Gminy Grajewo.

Gmina Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Komunalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 723 000 , fax. 862 723 000
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grajewo
    ul. Komunalna 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 862 723 000, fax. 862 723 000
    REGON: 45066972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrajewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne zakupy oleju napędowego w latach 2019 – 2021 do pojazdów i sprzętu Gminy Grajewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne, całodobowe bezgotówkowe zakupy oleju napędowego w latach 2019 – 2021 do pojazdów i sprzętu stanowiących mienie Gminy Grajewo, w szacunkowej ilości ok.: 181 000 litrów. 2) Zakup oleju napędowego ON polegać będzie na tankowaniu pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić pobór oleju napędowego (ON) na stacji paliw znajdującej się na terenie gminy Grajewo lub miasta Grajewo. Punkt poboru ON musi być czynny od godz. 0:00 do godz. 24:00 we wszystkie dni tygodnia. Dostawy oleju napędowego będą realizowane w punkcie poboru paliw wskazanym przez Wykonawcę w ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, Wykonawca zapewni bezgotówkowy sposób transakcji. Podczas tankowania rejestrowana będzie ilość i rodzaj pobranego paliwa. Tankowanie ON każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej na stacji paliw. Wykonawca będzie wystawiać faktury zbiorcze za dokonane zakupy paliwa z terminem płatności 14 dni. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 01 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji: data, miejsce, ilość, cena jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu z wyszczególnieniem nr rejestracyjnego oraz nazwisko kierowcy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu ON w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych, przy zachowaniu następujących warunków: - wykonawca zobowiązuje się do wydania zamawiającemu kart paliwowych bezpłatnie w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania i rozliczenia zamówienia, - wykonawca na koniec miesiąca kalendarzowego będzie dołączał zestawienie transakcji w poszczególnym okresie rozliczeniowym w formie papierowej zawierające co najmniej datę tankowania, rodzaj produktu, ilość, cenę jednostkową, nr rejestracyjny pojazdu. Wykonawca na ustne lub pisemne żądanie Zamawiającego winien dostarczać aktualne świadectwo jakości określonej partii ON. Z uwagi na brak możliwości magazynowania ON, tankowanie pojazdów odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Każdy rodzaj dostawy, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa niż podana w pkt 1 powyżej, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. Podana ilość jest wielkością szacunkową obrazującą średnie zużycie wyliczone na podstawie lat poprzednich, co oznacza, że wielkość dostaw może ulec zmianie w zależności od potrzeb (ze względu na panujące warunki pogodowe, użytkowany sprzęt itp.). 4) Dostarczany olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe i materiałowe oraz parametry techniczne dla oleju napędowego określone w PN EN 590 zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2018 r. poz. 427 ze zm.) oznaczonego kodami CN 2710 19 43 i 2710 20 11 w Załączniku Nr 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), lub w równoważnych normach aktualnie obowiązujących nie gorszych jednak niż określone w w/w aktach prawnych w tym w szczególności w pojazdach, w tym ciągnikach rolniczych, maszynach nieporuszających się po drogach, a także rekreacyjnych jednostkach pływających, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym. 5) Wykonawca gwarantuje stałą dobrą jakość oleju napędowego o parametrach zgodnych z przedłożoną ofertą. 6) Dostawca w trakcie realizacji zamówienia, ma prawo do dostawy oleju napędowego różnych producentów spełniających wymagania jakościowe w zakresie paliw płynnych. określone w pkt 4 wyżej. 7) Wykonawca zagwarantuje dostęp oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania tj. letniego, przejściowego i zimowego. 8) W przypadku stwierdzenia wad jakościowych odbieranego paliwa Zamawiający niezwłocznie powiadamia Wykonawcę oraz sporządza protokół reklamacyjny. 9) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 10) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi czy roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na zwiększeniu bieżących dostaw do zamówienia podstawowego. 13) Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1, 2 i 6 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści zawartej umowy określone w rozdz. XVI SIWZ. 3. Do obowiązków wykonawcy należy ponadto: 1) Jeśli dla prawidłowej realizacji czynności objętych umową, wykonawca uzyska dostęp do danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.), wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ww. ustawy, w szczególności do zachowania w tajemnicy danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, również po jej zakończeniu. 2) Wykonawca winien posiadać wpis do CEiDG lub do KRS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Grajewo – Bank Spółdzielczy Szczuczyn O/Grajewo Nr 42 8768 1013 1310 3105 2000 0020 z adnotacją: „Wadium – przetarg: „zakupy oleju napędowego w latach 2019 – 2021 przez Gminę Grajewo”. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy załączyć do oferty przetargowej. 3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona. 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7) Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9) Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10) W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: Wykonawca powinien dysponować aktualną koncesją na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, tj. obrotem paliwami ciekłymi (olejem napędowym) udzielonej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach