Przetargi.pl
Sukcesywne usługi sekwencjonowania DNA w 2019 roku.

Instytut Dendrologii PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 62-035 Kórnik, ul. Parkowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 170 033, , fax. 618 170 166
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Dendrologii PAN
    ul. Parkowa 5
    62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie
    tel. 618 170 033, , fax. 618 170 166
    REGON: 32615000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.idpan.poznan.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nauka (Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne usługi sekwencjonowania DNA w 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 (Część pierwsza) Sukcesywne sekwencjonowanie trzech regionów cpDNA dla 880 osobników, łącznie 2640 prób. Przeznaczone do sekwencjonowania regiony cpDNA mają długość do 800 bp. Usługa dotyczy sekwencjonowania produktu wykonanej przez Zamawiającego reakcji PCR (tzn. wykonanie rekcji sekwencjonowania oraz oczyszczania). Wyniki zostaną dostarczone w formie elektronicznej. 2. Próbki dostarczane będą firmą kurierską na koszt Zamawiającego. 3. Czas realizacji całego procesu nie może przekroczyć 70 dni kalendarzowych liczone od dnia dostarczenia próbek do momentu skutecznego przekazania wyników analizy bioinformatycznej. 4. Wykonawca musi prowadzić ewidencję powierzonego materiału, a w sytuacji stwierdzenia braków w przesłanym materiale (np.: brak konkretnej próbki) informuje Kierownika projektu lub osobę przez niego wyznaczoną o zaistniałej sytuacji w ciągu 12 godzin liczonych od momentu obioru przekazanego materiału. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wyników w postaci pliku .fastaq oraz zestawienia wyników analizy bioinformatycznej w pliku kompatybilnym z pakietem MS Office w wersji elektronicznej, na podany w umowie adres mailowy Zamawiającego lub poprzez stronę internetową lub ftp Wykonawcy poprzez indywidualne, spersonalizowane konto z hasłem znanym tylko Zamawiającemu i Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczenia w formie elektronicznej (plik kompatybilny z Microsoft Office Word), w języku polskim i języku angielskim kompletu danych dotyczących metodyki oznaczeń. 7. Wskazane liczba prób są wielkościami planowanymi, przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w ww. zakresie. Zamawiający gwarantuje zakup 70% usług. Niewykupienie przez Zamawiającego 30% przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia. Zadanie 2 (Część druga) Sekwencjonowanie metodą Sangera 4800 prób (oczyszczone enzymatycznie produkty PCR długości do 600pz z primerem F dostarczone na 50 płytkach 96 dołkowych), oraz dostarczenie danych w formie elektronicznej np.: do poprania ze strony internetowej Wykonawcy. 2. Próbki dostarczane będą firmą kurierską na koszt Wykonawcy. 3. Czas realizacji całego procesu nie może przekroczyć 70 dni kalendarzowych liczone od dnia dostarczenia próbek do momentu skutecznego przekazania wyników analizy. 4. Wykonawca musi prowadzić ewidencję powierzonego materiału, a w sytuacji stwierdzenia braków w przesłanym materiale (np.: brak konkretnej próbki) informuje - Kierownika projektu lub osobę przez niego wyznaczoną o zaistniałej sytuacji w ciągu 12 godzin liczone od momentu obioru przekazanego materiału. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wyników w postaci pliku .abi w wersji elektronicznej, na podany w umowie adres mailowy Zamawiającego lub poprzez stronę internetową lub ftp Wykonawcy poprzez indywidualne spersonalizowane konto z hasłem znanym tylko Zamawiającemu i Wykonawcy. 6. Wskazane ilości prób są wielkościami planowanymi, przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w ww. zakresie. Zamawiający gwarantuje zakup 70% usług. Niewykupienie przez Zamawiającego 30% przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73111000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej wymaganej przepisami prawa – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: 3.1. Wykaz usług sekwencjonowania DNA wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz kserokopię posiadanego certyfikatu jakości, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach