Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg

  • Adres: 59920 Bogatynia, ul. Wyczółkowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 732 046 , fax. 757 732 046
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
    ul. Wyczółkowskiego 15
    59920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 757 732 046, fax. 757 732 046
    REGON: 23002192300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni zgodnie z Wykazem badań wymaganych przez Zamawiającego. Wykaz badań laboratoryjnych stanowi Załącznik Nr II.1 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – jego zakres rzeczowy i ilościowy, opis warunków granicznych dla metod wykonywania poszczególnych badań stanowi Załącznik Nr II.1 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w drodze niniejszego postępowania przedstawi Zamawiającemu „Wykaz badań możliwych do wykonania ponad zakres graniczny” i stanie się ten wykaz odpowiednim Załącznikiem do umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał przez 24 godziny wykonywanie badań laboratoryjnych wymienionych w „Wykazie badań wymaganych - zakres graniczny” stanowiący Załącznik Nr II.1 do SIWZ i późniejszej umowy. 5. Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia przy udziale zatrudnionego wykwalifikowanego personelu medycznego – diagnostów laboratoryjnych, wpisanych na listę Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych (KIDL) oraz personelu średniego spełniającego wymagania zawodowe w zakresie niniejszego zamówienia. 6. Wykonawca, w zakresie wykonywania zamówienia, musi posiadać niezbędny sprzęt laboratoryjny, który ma wszystkie aktualne wymagane atesty i świadectwa dopuszczenia do pracy w medycznym laboratorium diagnostycznym. 7. Materiał do badania pobierany będzie przez personel Zamawiającego na jego koszt w ustalonych godzinach. Materiał ten zostanie odpowiednio przygotowany dla Wykonawcy wg zaleceń, wymagań opisanych przez Wykonawcę i przedstawionych w ofercie zgodnie ze szczegółowymi warunkami wykonania umowy tj. Zał. Nr VII do SIWZ i późniejszej umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. 8. Zamawiający wymaga, aby materiał do badania odbierany był przez Wykonawcę z niżej wymienionych punktów: 1. Przychodnia Rejonowa ul. Fabryczna 1, 59-920 Bogatynia 2. Przychodnia Rejonowa ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia 3. Laboratorium Szpital Gminny ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca materiał do badania odbierał od Zamawiającego od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w następujących godzinach: - z Przychodni Rejonowej w Bogatynia przy ul. Fabrycznej 1 w godzinach 8:30– 8:40; - z Przychodni Rejonowej w Bogatyni przy ul. Wyczółkowskiego 15 w godzinach 8:40 – 8:50; - ze Szpitala Gminnego w Bogatyni przy ul. Szpitalnej 16 w godzinach 8:50- 9:00; 10. Na konkretne zlecenia Zamawiającego Wykonawca dostarczać będzie przez cały okres obowiązywania umowy: - podłoża do hodowli krwi pediatrycznej; - podłoża transportowo - namnażające do hodowli bakterii tlenowych i względnych beztlenowców; wg „Harmonogramu dostaw podłoży”, który stanowić będzie załącznik do umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. Harmonogram ten zostanie uzupełniony przed podpisaniem umowy wyłonionej w drodze niniejszego postepowania. 11. Odbieranie pobranych materiałów do badań oraz dostarczanie wyników badań leży w obowiązkach Wykonawcy, odbywać się będzie jego staraniem i na jego koszt. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wraz z ofertą jako Załącznik Nr VII do OFERTY - Szczegółowy opis warunków realizacji umowy w zakresie sposobu przygotowania pacjenta do badania, zasady pobierania materiału do badania, trwałość próby oraz sposób jej przechowywania do czasu przesłania do laboratorium Wykonawcy, warunki transportu, który po akceptacji i uzupełnieniu potrzebnych informacji stanie się Załącznikiem do umowy wyłonionej w drodze postepowania. 13. Przygotowany przez wykonawcę i dołączony do oferty Szczegółowy opis warunków realizacji umowy przedstawi szczegółowe zasady wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Szczegółowy opis warunków realizacji umowy przygotowany przez Wykonawcę opisuje zakres realizacji usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej, a w szczególności: - Miejsce wykonywania badań (nazwa i adres laboratorium); - Warunki graniczne dla metod wykonywania niektórych z badań ; - Zalecenia dotyczące przygotowania materiału do badań; - Przechowywanie próbek do czasu wykonania badań - Transportu i zabezpieczenia próbek na czas transportu - Wzoru obowiązujących skierowań - Warunki przygotowania pacjenta do badania; - Zasady zlecania badań laboratoryjnych; - Zasady pobierania, przechowywania i transport materiału do badań; - Metody wykonywania badań i przekazywania wyników; - Przechowywanie materiału biologicznego do badań; - Procedurę transportu materiału biologicznego do badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zaświadczenia o wpisie do ewidencji laboratoriów prowadzoną przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane „Oświadczenie Wykonawcy, że jako podmiot bierze udział w kontrolach wewnątrz i zewnątrzlaboratoryjnych wraz z kopiami certyfikatów uczestnictwa w kontrolach jakości w latach 2015-2017 – Zał. Nr VI do SIWZ; 2. Opracowane przez Wykonawcę Szczegółowe warunki realizacji umowy – Załącznik Nr VII do SIWZ; 3. Wypełniony i parafowany „Projekt Umowy” - Zał. Nr VIII; 4. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji laboratoriów prowadzoną przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych; 5. Kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Certyfikatów uczestnictwa w kontrolach jakości w latach 2015-2017; 6. Polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług do kwoty 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy zł), w tym w wysokości 46.500,00 EUR (słownie: czterdzieści sześć tysięcy pięćset EUR) na jedno zdarzenie. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 8.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach