Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 24100 Puławy, ul. Czartoryskich
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
- Data zamieszczenia: 2018-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Czartoryskich 8
24100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
REGON: 7929500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie usług w zakresie: 1) Rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, w tym biletów od tanich przewoźników, 2) Sprzedaży i dostawy biletów kolejowych zagranicznych, - zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zleceniami w zakresie tras i terminów, według obowiązujących taryf przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen. 3. Zamówienie obejmuje przeloty krajowe i zagraniczne (międzynarodowe), w tym przeloty europejskie (kraje UE /kraje spoza UE) oraz przeloty poza Europę (pozostałe kontynenty). 4. Przewidywany zakres zmówienia obejmuje: • Bilety lotnicze krajowe - ok. 10 sztuk • Bilety lotnicze zagraniczne – ok. 250 sztuk • Bilety kolejowe zagraniczne - ok. 25 sztuk 5. Przez „jeden bilet” należy rozumieć bilet na trasie „tam i z powrotem”. Zamawiający zastrzega również możliwość zakupu biletów „w jedną stronę”. 6. Zamawiający zastrzega, że ilości biletów wskazane powyżej są ilościami planowanymi/szacunkowymi i mogą ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Dokonanie przez Zamawiającego zakupu mniejszych ilości nie spowoduje obowiązku ich zakupu w ilościach planowanych, ani też nie stanowi podstawy dochodzenia wynagrodzenia lub roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. Dokonanie zakupu mniejszej ilości biletów nie będzie skutkowało obowiązkiem zapłaty przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy jakiegokolwiek wynagrodzenia za niezrealizowany zakres zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Prawo opcji polegać będzie na rozszerzeniu podstawowego zakresu zamówienia o 30% ilości w stosunku do planowanych/szacunkowych ilości usług objętych przedmiotem zamówienia. 9. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w okresie trwania umowy. 2) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. 3) Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego. 4) Zamawiający, w zależności od potrzeb może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień. 5) O zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem. 6) Realizacja prawa opcji polegać będzie na świadczeniu usług w sposób tożsamy, jak w przypadku zakresu podstawowego. 7) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 10. Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum 2 osoby, które będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby, w okresie obowiązywania umowy, osoby wyznaczone do stałej współpracy z Zamawiającym pozostawały zatrudnione na cały etat na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 t.j.). W przypadku wskazania więcej niż 2 osoby, które będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym, wymiar zatrudnienia może być niższy niż cały etat, pod warunkiem, że łączny wymiar zatrudnienia tych osób będzie odpowiadał co najmniej dwóm pełnym etatom. W przypadku gdy zamawiający realizuje zamówienie przy udziale podwykonawcy, wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę odnosi się w sposób tożsamy do podwykonawcy. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i ilość usług określono w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 12. Przedmiot zamówienia publicznego jest finansowany lub współfinansowany z różnych krajowych i zagranicznych środków finansowych, m.in.: ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Narodowego Centrum Nauki oraz środków z Unii Europejskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany: Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. 1 stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup biletów lotniczych
Dodano: 2020-11-18 - Świadczenie usług związanych z organizacją podróży służbowych w kraju i zagranicą dla Instytutu Europy Środkowej
Dodano: 2020-01-14 - Kompleksowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży oraz dostarczenia biletów lotniczych na loty zagraniczne i krajowe wraz z ubezpieczeniem na wyjazd zagraniczny na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
Dodano: 2019-12-27 - zakup biletów lotniczych
Dodano: 2019-11-29 - Usługa sukcesywnej rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia maksymalnie 17 biletów lotniczych międzynarodowych dla uczestników działań projektu „CreArt. Sieć miast na rzecz twórczości artystycznej” realizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Kreatywna Europa”.
Dodano: 2019-04-29 - Usługa sukcesywnej rezerwacji, zakupu i dostarczenia maksymalnie 22 biletów lotniczych na zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze dla osób wskazanych przez Zamawiającego w celu realizacji projektu "com.unity.lab: Lizbońska Strategia Rozwoju Lokalnego dla Sąsiedztw lub Obszarów Priorytetowych Interwencji (BIP/ZIP); zintegrowany zestaw narzędzi"
Dodano: 2019-02-27 - Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych.
Dodano: 2018-12-24 - Kompleksowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży oraz dostarczenia biletów lotniczych na loty zagraniczne i krajowe wraz z ubezpieczeniem na wyjazd zagraniczny na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
Dodano: 2018-12-21 - Zakup biletów lotniczych
Dodano: 2018-12-10 - Usługa sukcesywnej rezerwacji, zakupu i dostarczenia maksymalnie 18 biletów lotniczych na zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze dla osób wskazanych przez Zamawiającego w celu realizacji projektu: „AREA 21 – Inteligentne Miasta Regionu Morza Bałtyckiego w XXI w.”
Dodano: 2018-11-23