Przetargi.pl
„Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach”

Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25516 Kielce, Aleja IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 421 534 , fax. 413 421 834
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    Aleja IX Wieków Kielc 3
    25516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 421 534, fax. 413 421 834
    REGON: 51426500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w ramach spotkań organizowanych przez Skarb Państwa – Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach odbywających się w miejscy wskazanym przez Zamawiającego. 2. Usługi cateringowe będą świadczone co do zasady na terenie miasta Kielce. Zamawiający zastrzega, że część usług cateringowych (nie więcej niż 5 % ilości spotkań dla każdej części) może być świadczona poza terenem miasta Kielce ale na terenie woj. Świętokrzyskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący dla CZĘŚCI I - Załącznik nr 3a do SIWZ i dla CZĘŚCI II – Załącznik nr 3b do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) kelnerzy – transport posiłków i sprzętu, wyładunek, przygotowanie miejsca świadczenia usługi, obsługa kelnerska, uprzątnięcie miejsca po wydarzeniu. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.1. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamówienie zostało podzielone na: CZĘŚĆ I – obejmującą Zestaw A, Zestaw B, Zestaw C, Zestaw „woda niegazowana”, Zestaw „dziecko”, Zestaw „kawa i herbata”. CZĘŚĆ II – obejmującą Zestaw D, Zestaw E, Zestaw F, Zestaw G, Zestaw H, Zestaw I, Zestaw J, Zestaw K, Zestaw „Grochówka”. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na dwie części. 4. Wykonawca składa oferty na każdą część z osobna (w przypadku gdy składa oferty na dwie części).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (zarówno dla CZĘŚCI I jak i CZĘŚCI II) - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych (gdzie minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do grup: • osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2016 r. poz. 2046 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 777 i 935), • osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego ( Dz. U. 2017 poz. 882). nie jest mniejszy niż 30% osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub Wykonawców lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie) Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten musi spełnić każdy z podmiotów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy tj. oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postepowaniu oraz decyzji właściwego organu oraz oświadczenia potwierdzającego procentowy wskaźnik zatrudniania osób należących do wskazanych przez Zamawiającego grup, zatrudnionych przez Wykonawcę. - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej, udokumentowane decyzją właściwego organu inspekcji sanitarnej potwierdzające, że Wykonawca objęty jest nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków oraz realizuje program i procedury z zakresu bezpieczeństwa żywności zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. (tekst jedn.: Dz.U z 2017 r. poz. 149). Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten musi spełnić każdy z podmiotów.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy tj. oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz decyzji właściwego organu inspekcji sanitarnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy - dla CZĘŚCI I - Załącznik nr 3a do SIWZ lub dla CZĘŚCI II – Załącznik nr 3b do SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - Załącznik nr 9 do SIWZ Uwaga: Zobowiązanie powinno zostać złożone w formie pisemnej. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach