Przetargi.pl
Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych oraz oleju opałowego w 2019 r.

Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95035 Ozorków, ul. Żwirki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 771 400 , fax. 422 771 401
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o.
    ul. Żwirki 30
    95035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 422 771 400, fax. 422 771 401
    REGON: 47170857600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opkspzoo.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego PKD 3530Z - Zamawiajacy udzielajacy zamówień sektorowych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych oraz oleju opałowego w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych oraz oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w roku 2019 dla Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania: ZADANIE 1 – olej napędowy w ilości około 60 000 litrów. CPV – 09.13.41.00-8 – olej napędowy. ZADANIE 2 – benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 4 000 litrów. CPV – 09.13.21.00-4 – benzyna bezołowiowa. ZADANIE 3 – olej opałowy w ilości około 26 000 litrów. CPV 09.13.51.00-5 – olej opałowy. JEDNOSTKĄ ROZLICZENIOWĄ W ZADANIACH jest 1 litr. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dwa zadania, lub trzy zadania, przy czym Zamawiający dokona oceny ofert na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający udziela zamówienia na poszczególne zadania zależnie od wyboru najkorzystniejszej oferty na każde z zadań. 2. Przedmiot zamówienia obejmujący dostawę oleju napędowego ON – zadanie 1 oraz benzyny bezołowiowej 95 – zadanie 2: a) Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych w dniu podpisania umowy. b) Zamówienie będzie realizowane w postaci świadczeń cząstkowych sprzedaży i tankowania w ilościach pokrywających bieżące potrzeby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych. c) Wykonawca dokonywać będzie bezgotówkowej sprzedaży paliwa. W przypadku transakcji bez użycia kart paliwowych: Wykonawca, będzie prowadzić ewidencję dokonanych zakupów paliwa. Wykonawca odnotowuje fakt wydania paliwa poprzez podanie jego ilości w karcie drogowej pojazdu i na asygnacie zbiorczej. W przypadku transakcji za pomocą kart paliwowych: każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. Dokonanie przez użytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart paliwowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. d) Sprzedawane paliwo powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). e) Wykonawca dysponuje stacją paliw czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego – OPK Sp. z o.o. ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków. f) Zamawiający będzie żądał potwierdzenia jakości (świadectwa jakości, atesty) za dostarczone paliwa z uwzględnieniem sezonowości. Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawiania na każde żądanie świadectw jakości oferowanych paliw, gdy dokumenty będą ogólnodostępne na stacji. 3. Przedmiot zamówienia obejmujący dostawę oleju opałowego – zadanie 3: a) Zamówienie będzie realizowane w postaci świadczeń cząstkowych sprzedaży bezgotówkowej, pokrywających bieżące potrzeby Zamawiającego, na podstawie jego jednostronnych dyspozycji. b) Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się na telefoniczne zgłoszenie pracownika OPK Sp. z o.o., w maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, w ilościach określonych w zgłoszeniu. c) Sprzedawane paliwo opałowe powinno spełniać następujące wymogi: - olej opałowy lekki I klasa jakości, - gęstość w temperaturze 150C – max 0,860 kg/l (tożsamo w 200C – max 0,835 kg/l), - wartość opałowa – min 42,6 MJ/kg, - temperatura zapłonu – min. 560C, - zawartość siarki – max 0,20 %, - lepkość kinetyczna – max 6,00 m2/s. d) Dostawa oleju opałowego będzie realizowana odpowiednio do zbiorników znajdujących się w Kotłowni Gazowo – Olejowej w Ozorkowie przy ul. Łęczyckiej 3. e) Rozliczenie za sprzedany olej opałowy odbywać się będzie wg ustalonej z Wykonawcą ceny, ale nie większej niż złożona w formularzu ofertowym. 4 Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie stosownie do jego potrzeb. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszej (lub większej) ilości paliw i oleju opałowego niż podane przy opisie przedmiotu zamówienia. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości dostarczanego paliwa pod względem jego zgodności z wymaganiami zamówienia. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej. Odszkodowanie z tego tytułu nie obejmuje utraconych korzyści. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ dla zadania 1 i 2 oraz załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że: posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1. oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. informację o tym czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. Wzór informacji stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej /cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusz); 4. pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach