18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 26 1251621 , fax. 26 1251787
- Data zamieszczenia: 2018-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Jana III Sobieskiego 277
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 26 1251621, fax. 26 1251787
REGON: 222106502 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW W PODZIALE NA DWA ZADANIA ZADANIE I - Jednostka wojskowa 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona. ZADANIE II -Jednostka wojskowa 453 Siemirowice, 84-312 Cewice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 7 a szacunkowe ilości zawiera w załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do posiadania: aktualnej decyzji administracyjnej wystawionej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) – nie dotyczy rolników w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz.U. z 1991 r. Nr 7 poz. 24 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730) – nie dotyczy rolników r rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 1991 r. Nr 7 poz. 24 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ – należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku w podziale na 6 części.
Dodano: 2024-04-02 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2024 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
Dodano: 2024-03-30 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2024 ROK Z PODZIAŁEM NA 7 CZĘŚCI
Dodano: 2024-03-29 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
Dodano: 2023-12-21 - Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 85 im. Zrzeszenia Kaszubsko -Pomorskiego w Gdańsku
Dodano: 2023-12-15 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2024 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
Dodano: 2023-12-01 - Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa nowalijek, warzyw i owoców
Dodano: 2023-09-28 - DOSTAWA WARZYW I OWCÓW DLA ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W GDAŃSKU 2023/2024
Dodano: 2023-05-31