Areszt Śledczy w Nisku ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8433400 , fax. 015 8433401
- Data zamieszczenia: 2014-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Nisku
Pl. Wolności 15 15
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 015 8433400, fax. 015 8433401
REGON: 00032107500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców transportem dostawcy i na jego koszt dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej. Ilości wymienione poniżej wyliczone zostały na pełny stan osadzonych i w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu, co oznacza, że wielkości te, nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw:Część I-Marchew 20000 kg, Buraki 10600 kg, Cebula 10500 kg, Kapusta biała 14000 kg, Por 400 kg, Seler 8100 kg, Ogórek świeży 2600 kg, Jabłko 12500 kg, Pomidor 1900 kg, Ziemniak jadalny wczesny, późny 95000 kg, Fasola 2000 kg, Pietruszka korzeń 7100 kg, Koper 550 kg, Kapusta czerwona 4200 kg, Pieczarki 700 kg, Kalafior 650 kg, Brokuł 150 kg, Szczypiorek 130 kg, Rzodkiewka 170 kg, Cukinia 700 kg, Papryka Czerwona 500 kg, Sałata zielona 400 kg,Część II- Ogórek kwaszony 3600 kg, Kapusta kwaszona 8580 kg. Realizacja zamówień - maksymalnie raz w tygodniu do każdej jednostki oddzielnie, w godzinach 8:00 - 12:00, w ilościach wg uznania zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-01 - dostawa ziemiopłodów
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach, gdzie zastosowano podział na części
Dodano: 2016-03-23 - dostawa ziemiopłodów
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2015-06-03 - dostawa ziemiopłodów oraz warzyw kiszonych
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2014-11-21 - Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Sanatoryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój
Dodano: 2014-07-29