Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy szkła laboratoryjnego

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12
    40007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 323 592 048, fax. 323 592 048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wyższa uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy szkła laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień) dostawy szkła laboratoryjnego, zwanego dalej „materiałami”. Materiały winne być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2017 lub nowszy). 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem oraz rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Termin realizacji zamówienia: 16 miesięcy od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.05.2018 r. ) lub do wyczerpania wartości umowy , jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 16 miesięcy. 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany partiami na podstawie zamówień według bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówioną partię szkła w terminie do 55 dni od daty potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zamówienia. 5) Wykonawca potwierdzi niezwłocznie tj. w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia lub jeżeli zamówienie zostało wysłane/dostarczone przez Zamawiającego po godzinie 13:00 - najpóźniej w następnym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia, (e-mailem lub faksem lub poprzez adnotację na kopii zamówienia w przypadku dostarczenia zamówienia osobiście przez Zamawiającego) fakt otrzymania zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania zamówienia w ww. terminach ze strony Wykonawcy przyjmuje się, iż Wykonawca otrzymał zamówienie w momencie jego wysłania/dostarczenia przez Zamawiającego, co jest równoznaczne z rozpoczęciem biegu terminu realizacji zamówienia. 6) Adresy dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12 pok. 420, 40-007 Katowice lub inny wskazany przez Zamawiającego adres (na terenie RP), m. in siedziby Wydziałów zlokalizowane pod adresami: - Katowice: ul. Szkolna 9, ul. Bankowa 9, ul. Bankowa 12, ul. Bankowa 14 , ul. Uniwersytecka 4, ul. Jagiellońska 28 - Sosnowiec: ul. Będzińska 60, ul. Będzińska 39, - Chorzów: ul. 73 Pułku Piechoty 1 - Cieszyn: ul. Bielska 62 Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dowolnego adresu dostawy dotyczącego osobno każdego zamówienia do siedzib ww. Wydziałów. 7) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego; zamówienia będą składanie faksem lub pocztą elektroniczną lub pisemnie (pocztą lub dostarczane osobiście); 8) Materiały powinny być dostarczone w całości, jednorazową dostawą w ramach jednej pozycji danego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego; Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji danego zamówienia w częściach w ramach jednej pozycji, a tym samym fakturowania częściowego w ramach jednego zamówienia. 9) Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku nr 2 ilości zamawianych produktów nie są ilościami wiążącymi lecz szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania podanych ilości szacunkowych oraz całego opisanego asortymentu, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, zamówioną ostateczną ilość materiałów, obliczone na podstawie cen jednostkowych wymienionych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje z tytułu niewykorzystania podanych ilości szacunkowych i pełnego asortymentu żadne roszczenie. 10) Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo do realizacji innej struktury zakupów niż przewidziana w SIWZ. Wykonawcy nie będzie przysługiwało w powyższych przypadkach (z tytułu zmniejszenia zamawianych ilości/asortymentu, a tym samym nie wykorzystania pełnej kwoty umowy), żadne roszczenie. W przypadku przekroczenia ilości podanych w ofercie, dostawa asortymentu będzie odbywała się na warunkach zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie może zostać przekroczona. 11) Zamawiający na podstawie zawartej umowy będzie nabywał też inne szkło niż określone w załączniku nr 2 do SIWZ. W takim przypadku podstawą ustalenia ceny netto szkła laboratoryjnego będą aktualne ceny netto materiałów dostępnych w katalogu Wykonawcy, określone w PLN z podaniem właściwej stawki VAT z uwzględnieniem zaoferowanego w ofercie rabatu, z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie może zostać przekroczona. Wykonawca będzie informował Zamawiającego niezwłocznie na wskazany adres e-mail o wszelkich zmianach dotyczących katalogu. 12) Warunki płatności (termin): do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury, nie krócej jednak niż 20 dni . 13) Pozostałe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33793000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych, 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 lub 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Pzp albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Pzp (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego). 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty. 9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy Przetarg nieograniczony - DZP.381.028.2018.DW „Sukcesywne dostawy szkła laboratoryjnego” z dopiskiem: Wadium w formie niepieniężnej 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa przepis art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał. 2) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ. W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału.Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ Forma dokumentu: Oryginał. 4) Do oferty należy dołączyć również Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), w którym należy wskazać w szczególności: nazwę producenta, nr katalogowy/kod/indeks oferowanego materiału (lub inne oznaczenie jednoznacznie identyfikujące oferowany materiał a w przypadku braku takich oznaczeń wpisać „brak”), oferowane ilości poszczególnych materiałów, ceny jednostkowe netto i wartości netto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach