Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 001208777
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego. Ilości/nazwy asortymentu wskazane w wykazie stanowiącym załącznik 4 (formularz cen jednostkowych) do niniejszego zadania są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zapotrzebowania poszczególnych jednostek organizacyjnych, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w wykazie, o którym mowa powyżej. 3. Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie grup pracowniczych w obiektach uczelni pracujących bezpośrednio ze środkami opisanymi w formularzu cen jednostkowych w pozycjach 14-23. Powyższe szkolenie powinno się odbyć w każdej jednostce organizacyjnej tj. (wydział, rejon obsługi gospodarczej, osiedle akademickie) – w terminach uzgodnionych z przedstawicielem zamawiającego wskazanym w umowie. W przypadku zaprzestania produkcji jakichkolwiek pozycji w trakcie trwania umowy, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyrażenie zgody na dostarczanie innego produktu, zobowiązany jest on wtedy do dostarczenia próbek produktu celem przetestowania. Po przetestowaniu Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczanie go, jeśli nie będzie odbiegał jakościowo od zaproponowanego pierwotnie. Sprzedaż będzie realizowana przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania określonego limitu finansowego (wartość brutto oferty). Realizacja zamówienia przebiegać będzie sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zamówień składanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Szczecińskiego. Dostawa towaru będzie się odbywała każdorazowo na koszt i ryzyko Wykonawcy tzn. dostarczanie zamówionego towaru do siedziby jednostki organizacyjnej US wskazanej w zamówieniu wraz z wniesieniem do pomieszczeń. Wymagany termin przydatności do użycia środków czystościowych będących przedmiotem zamówienia – minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia do zamawiającego. Logistyka: a. dostawa do obiektu Zamawiającego z wniesieniem towaru do wskazanych pomieszczeń, b. termin realizacji zamówień cząstkowych – zgodnie z ofertą c. zamówienia składane w formie faksu lub e-mailem (wymagany czytelny podpis lub podpis z pieczątką imienną, pieczęć jednostki organizacyjnej). Płatność: a. przelew 21 dni, b. termin płatności liczony od daty dostarczenia oryginału faktury VAT do sekretariatu Kanclerza Uniwersytetu Szczecińskiego przez Wykonawcę. Obieg dokumentów (płatność przelewem). Wykonawca pozostawia w jednostce organizacyjnej Uniwersytetu, do której dostarczył towar, 1 egz. dokumentu WZ. Wykonawca dostarcza do sekretariatu Kanclerza Uniwersytetu Szczecińskiego oryginał faktury VAT (faktura powinna posiadać informację jakiego WZ dotyczy) – podpisany przez osobę odbierającą towar i potwierdzony pieczątką firmową jednostki organizacyjnej (wymagany będzie czytelny podpis osoby odbierającej towar, bądź podpis z pieczątką imienną i zawsze pieczęć jednostki organizacyjnej). Faktura VAT nie spełniająca opisanych wyżej wymagań nie zostanie przyjęta od Wykonawcy przez sekretariat Kanclerza do realizacji (zapłaty). Ceny: Niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy (12 miesięcy) dotyczy to pozycji enumeratywnie wymienionych w załącznikach. W przypadku pojawienia się zamówienia na asortyment nie wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca realizujący umowę odmówi jego realizacji oraz powiadomi pisemnie o tym fakcie Samodzielną Sekcję Zaopatrzenia i Transportu US, podając co najmniej: datę zamówienia, zakres zamówienia, osobę/jednostkę organizacyjną składającą zamówienie oraz cenę materiałów wymienionych w zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub SKOK z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: w banku: Bank Pekao S.A II/O Szczecin nr konta: 86 1240 3927 1111 0000 4099 0732, a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. 4. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w Dziale Finansowo-Księgowym w siedzibie Zamawiającego przy al. Papieża Jana Pawła II nr 31, pok. 111). 6. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, d. Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium: W przypadku wpłacenia wadium w pieniądzu – kopia polecenia przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna – kopia dokumentu (oryginał należy złożyć Dziale Finansowo-Księgowym zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale 1, dział IX, punkt 5). 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5) Formularz cen jednostkowych (załącznik nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach