Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. Jana Pawła II w Ketrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, Klonowa 2b
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. Jana Pawła II w Ketrzynie
Klonowa 2b
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
REGON: 510902707 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w zał. nr 1a – załącznik asortymentowo-cenowy i załączniku nr 5 – opis przedmiotu zamówienia do SWZ. 2. Dostawy środków czystości dokonywane będą sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb danego Zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem). Dostawca będzie dostarczał sukcesywnie w ciągu roku zamówienia częściowe do każdej z jednostek (zamówienia składane nie częściej niż raz na dwa tygodnie), tj.:1) Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn2) Powiatowego Domu Dziecka w Reszlu, ul. Łukasińskiego 4, 11-440 Reszel3) Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 28, 11-400 Kętrzyn4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie im. Św. Jana Pawła II, ul. Klonowa 2b, 11-400 Kętrzyn5) Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel6) I Liceum Ogólnokształcącego im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 2, 11-400 Kętrzyn7) Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn8) Zespołu Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn9) Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn10) Centrum usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn.3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 4 do SWZ - projekcie umowy oraz zał. nr 5 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, przy czym ilości określone w opisie mają charakter wyłącznie szacunkowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia asortymentu w ilościach różnych tzn. innych niż te określone w zał. nr 1a i zał. nr 5 do SWZ, na podstawie bieżących potrzeb poszczególnych Zamawiających. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI.5.1 W ramach opcji Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu dostaw składających się na Zamówienie podstawowe w wymiarze dostaw o wartości nie większej niż 40% wartości maksymalnego wynagrodzenia brutto podpisanej umowy (opcja zmniejszająca).5.2 Cena oferty wskazana w formularzu ofertowym służy tylko do porównania złożonych ofert. Wartość zamówienia wynikać będzie z rzeczywistej ilości zamówionego towaru, wynikającej z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (danej Jednostki). Zamawiający w związku z możliwością skorzystania z prawa opcji zobowiązuje się do zrealizowania co najmniej 60% wartości wynagrodzenia brutto podpisanej przez siebie umowy.5.3 Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego postępowania. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, zgodny co do opisu określonego (odpowiednio do rodzaju asortymentu) w załączniku do umowy, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenia jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, fabrycznie zamknięty i nienaruszony, posiadający zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące asortyment, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i terminowo.8. Wykonawca ma obowiązek dostaw przedmiotu zamówienia do siedziby każdej z jednostek, w ilości i asortymencie określonym w zamówieniu częściowym na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem), własnym transportem, na swój koszt i ryzyko.9. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw.10. Wykonawca ma obowiązek dostarczania produktów zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1a do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym, zał. nr 5 do SWZ - opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści niniejszej SWZ.11. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w obowiązujących przepisach prawa dotyczących środków czystości, a w szczególności: ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1816) i ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U.2021.24 tj.).12. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone produkty na okres 12 miesięcy liczony od dnia dokonania dostawy i podpisania dokumentu odbioru przez przedstawiciela z każdej jednostki Zamawiającego i Wykonawcy, ale nie krótszy niż gwarancja producenta, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób – zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach. (...) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o."
Dodano: 2024-02-01 - Dostawa środków czystości, higienicznych i artykułów gospodarczych do KWP w Olsztynie oraz jednostek terenowych garnizonu warmińsko-mazurskiego (3 oddzielne zadania częściowe).
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa materiałów i środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o. o.
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa materiałów i środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o. o.
Dodano: 2023-05-05 - Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o. o.
Dodano: 2023-02-19 - Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o. o.
Dodano: 2023-01-28 - Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o. o.
Dodano: 2023-01-26 - Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o. o.
Dodano: 2023-01-18 - Zakup i dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2021 r. (II)
Dodano: 2021-05-04 - Zakup i dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2021 r.
Dodano: 2021-02-03