Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków chemicznych do dezynfekcji, uzdatniania i badania wody basenowej na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, część I

Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Niepodległości 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
    aleja Niepodległości 4
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 000329881
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków chemicznych do dezynfekcji, uzdatniania i badania wody basenowej na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Sukcesywne dostawy środków chemicznych do dezynfekcji, uzdatniania i badania wody basenowej na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, część I.Szczegółowy opis środków chemicznych, których dotyczyć będą dostawy określony został w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Dostawy będą realizowane do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu:1) Krytej Pływalni „Wodny Park” przy ul. Toruńskiej 46 – 48 w Inowrocławiu (88-100),2) Krytej Pływalni „Delfin” przy ul. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu (88-100),3) Inowrocławskiej Termy przy ul. Świętokrzyskiej 107 w Inowrocławiu (88-100). Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa maksymalne ilości poszczególnych rodzajów środków chemicznych, które mają charakter szacunkowy, są to ilości, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.Zamawiający informuje, że łączna ilość środków chemicznych zamawianych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie niższa niż minimalne ilości ich poszczególnych rodzajów określone w załączniku nr 2 do SWZ – Wykaz minimalnych wielkości poszczególnych rodzajów środków chemicznych stanowiących przedmiot zamówienia.Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia może ulec zmianie, w tym pomniejszeniu w zakresie ilościowym w stosunku do określonych z załączniku nr 1 do niniejszego SWZ oraz ust. 5 ilości poszczególnych rodzajów środków chemicznych, jednak tylko do zagwarantowanego w załączniku nr 2 do niniejszego SWZ oraz ust. 6 poziomu ich minimalnych ilości podlegających dostawie w przypadkach określonych w niniejszym SWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wraz z zobowiązaniem Wykonawcy, w szczególności do:1) dostarczenia środków chemicznych pozbawionych wad, opatrzonych w odpowiednio oznakowanie zawierające: w szczególności: nazwę, termin przydatności do użycia, ilość produktu w opakowaniu,2) niedostarczanie środków chemicznych o innych parametrach niż zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia oraz niewiadomego pochodzenia,3) dostarczenia dla każdego środka chemicznego odpowiednią kartę charakterystyki produktu lub kartę produktu bądź atest lub certyfikat, w języku polskim,4) dostarczenia środków chemicznych posiadających właściwe dokumenty określone w pkt 2 spełniające wymogi w obowiązujących dla nich normach, bądź w pozwoleniach na ich obrót, bądź dopuszczenie ich przez odpowiednio do tego powołane instytucje, jeżeli przepisy prawne tego wymagają,5) dostarczenia środków chemicznych z terminami przydatności odpowiednimi przy normalnym ich użytkowaniu przez Zamawiającego, z terminem dla każdego środka chemicznego nie krótszym niż 2 miesiące od dnia dostawy, z zastrzeżeniem, że dla stabilizowanego podchlorynu sodowego wymagana minimalna jego trwałość ma wynosić minimum 3 miesiące od dnia dostawy,6) wykonania dostawy w sposób najmniej uciążliwy dla Zamawiającego, w miejscu uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym, oraz pod nadzorem osoby wyznaczonej przez Wykonawcę oraz Zamawiającego,7) dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt, własnym transportem w fabrycznym, trwale zamkniętym i nieuszkodzonym opakowaniu, gwarantującym nienaruszalność produktów, tj. środków chemicznych,8) do odbioru pojemników po środkach chemicznych, od Zamawiającego, na własny koszt i dalsze z nimi postępowanie zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,9) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji oraz poniesienie kosztów utylizacji,10) przestrzegania przepisów obowiązującego prawa, w szczególności:a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r. poz. 2556, z późn. zm.),b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.),c) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. . o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147.),- z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego,11) wykonania przedmiotu zamówienia według najlepszej wiedzy fachowej, z należytą starannością jakiej wymagają czynności tego rodzaju, utrzymując najwyższy standard, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zapisami SWZ oraz postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, ponosząc pełną odpowiedzialność za rzetelne, kompetentne i terminowe jego wykonanie12) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za:a) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, p. poż. w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,b) wszelkie ewentualne szkody powstałe w trakcie realizacji dostawy lub mające związek z wykonaną dostawą oraz będące następstwem niewykonania lub nienależytego, w tym wadliwego wykonania, przedmiotu zamówienia,13) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych podczas dostawy i poza nią, a związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia,14) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z realizowaną dostawą, w tym także ruchem pojazdów,15) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach