Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych.

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 296 200 , fax. 683 255 808
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Zyty 26
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 296 200, fax. 683 255 808
    REGON: 970773231
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje 12 zadań (części), tj.: Zadanie nr 1 Koszulki prowadzące z pokryciem hydrofilnym, elastyczne, o dużej odporności na zagięcie i kompresję. Zadanie nr 2 Cewnik angiograficzny diagnostyczny, służący, do podawania kontrastu, środków terapeutycznych oraz cewniki hydrofilne podpierające do naczyń obwodowych. Zadanie nr 3 Cewniki hydrofilne zabiegowe typu „support” do naczyń obwodowych. Zadanie nr 4 Strzykawki wysokociśnieniowe z manometrem oraz strzykawki 10 i 20 ml z gwintem do osadzania igły. Zadanie nr 5 Cewnik balonowy pokryty lekiem przeznaczony do tętnic kończyn dolnych. Zadanie nr 6 Prowadniki hydrofilne i „hybrydowe” do zabiegów na naczyniach obwodowych. Zadanie nr 7 Zestaw do trombolizy, system do usuwania ciał obcych z naczyń krwionośnych oraz pojedyncza pętla do usuwania ciał obcych z naczyń krwionośnych . Zadanie nr 8 System do przezskórnego zamykania naczyń po diagnostycznym lub zabiegowym cewnikowaniu naczyń. Zadanie nr 9 Stent samorozprężalny do tętnicy udowej, powierzchownej i tętnicy podkolanowej. Zadanie nr 10 Urządzenie do zamykania naczyń po nakłuciu do przezskórnych interwencji wewnątrznaczyniowych Zadanie nr 11 System protekcji dystalnej z filtrem. Zadanie nr 12 Cewnik balonowy do angioplastyki tętnicy szyjnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 – 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111710-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 680,00 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 2: 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych 00/100); Zadanie nr 3: 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 4: 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100); Zadanie nr 5: 230,00 zł (słownie:dwieście trzydzieści złotych 00/100); Zadanie nr 6: 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści złotych 00/100); Zadanie nr 7: 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 8: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100); Zadanie nr 9: 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia złotych 00/100); Zadanie nr 10: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100); Zadanie nr 11: 510,00 zł (słownie: pięćset dziesięć złotych 00/100); Zadanie nr 12: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1b ustawy i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia.2 W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa wyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.3.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.4. Do oferty należy dołączyć: 4.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 14 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 4.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4.4. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 13 do SIWZ. 4.5. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 4.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach